Ik heb een leverancier in Engeland aan wie ik zijn facturen met bedragen in ponden ontvangen. Ik zit bij Rabobank en kan die ook prima aan hem betalen. Alleen loop ik tegen het volgende aan:
- ik moet/wil de volledige kosten op me nemen, dat is niet mogelijk, bij rabo kan bij betaling in ponden/engeland alleen meer de kosten gedeeld worden.
- volgens mij betaal ik behoorlijk wat kosten voor de transactie.
Er zijn ook andere diensten waarbij ik dat kan regelen. Heeft iemand advies voor mij waar ik het voordeliger kan overmaken en waarbij ik zelf de volledige kosten draag?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
F77
F77
Ik heb een leverancier in Engeland aan wie ik zijn facturen met bedragen in ponden ontvangen. Ik zit bij Rabobank en kan die ook prima aan hem betalen. Alleen loop ik tegen het volgende aan:
- ik moet/wil de volledige kosten op me nemen, dat is niet mogelijk, bij rabo kan bij betaling in ponden/engeland alleen meer de kosten gedeeld worden.
- volgens mij betaal ik behoorlijk wat kosten voor de transactie.
Er zijn ook andere diensten waarbij ik dat kan regelen. Heeft iemand advies voor mij waar ik het voordeliger kan overmaken en waarbij ik zelf de volledige kosten draag?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49978-betalingen-naar-engeland-tegen-goedkoper-tarief/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag