Higherlevel off line meeting (rally, fietsen, varen?)

Aanbevolen berichten

Regelmatig lees ik berichten op HL. Soms plaats ik ook een reactie.

 

Hieruit krijg ik de indruk dat het hier om veel verschillende ondernemers gaat in verschillende sectoren maar dat ze op een of andere manier als ondernemer zijnde min of meer dezelfde visie en gedachten hebben op ondernemen, namelijk weldenkend en regelmatig ook ruimdenkend.

 

Ik kan me goed voorstellen dat het een groep ondernemers is die elkaar echt wat te vertellen kan hebben. Dat het bij een ontmoeting geen luchtfietserij wordt maar oprechte interesse.

 

Toevallig heb ik gisteren meegedaan aan een rally. Ik heb daar veel van geleerd en ik denk dat het best een goed en leuk idee kan zijn om een HL rally te organiseren. Uiteraard dan heel innovatief en in lijn met de onderwerpen van HL.

 

Dus ik kan me dan voorstellen om geen vaste equipes te doen maar die door loting te bepalen en gedurende de dag ook nog eens te wisselen. Dan kom je echt in contact met elkaar.

 

Maar goed, waarom ik dit onderwerp plaats is eigenlijk om eens te peilen of er interesse is voor deelname aan een rally. Dat kan als rijder maar ook als navigator. Je hoeft dus niet per se een auto te hebben want een ander heeft wellicht weer geen navigator.

 

Zo'n evenement zal dan in het voorjaar van 2016 plaats kunnen gaan vinden bijvoorbeeld.

 

 

Slugo.nl

Link naar reactie

Iets andere denkrichting: sloepentocht en aansluitend culinair of sociaal programma!

Leuk idee voor volgend jaar!

 

Willen we nog een off line meeting in 2015 plannen, dan zullen we vooral iets overdekts moeten zoeken. Een Rally (in een auto mét dak) of een fietsclinic op een baan met aansluitend iets culinairs en sociaals lijkt met voor het najaar praktischer :)

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Ik vond zo'n event als die BBQ (met sprekers) wel heel tof, was zelfs de reden dat ik mijn account afgestoft heb en voor het eerst iets ben gaan roepen* hier.

 

Laat een paar van de 'brede' experts hier iets interessants vertellen voor ondernemers, doe er een hapje eten bij (sushi is ook goed wat mij betreft) en ik doe wel weer mee (mits niet te ver enzo).

 

* misschien juist een reden om zoiets niet te doen haha

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als er serieus werk van gemaakt wordt wil ik wel meedenken over het concept.

Er moet toch iemand beginnen om er serieus werk van te maken. Ik wil ook wel meedenken.

 

Of.... zit men op moeder de HL-gans te wachten? ;D

 

Maar "ze" is er weer hoorrrrrrrr en is ze er ook wel voor te porren :-K

 

Dus... "JA" Annedien... gezien Norbert zijn 2012 memorie... Dan fietsen wij hem er wel in

 

Een BBB (Babbelen, Borrelen, BBQ) zal qua organiseren niet al te veel werk met zich meebrengen Toch?

En we hebben in dit topic al aanwezigen. Willen jullie er een activiteit aan verbinden? Zo ja welke? Het zal idd een binnen activiteit worden, want voor strandfeezies zijn we qua zonnetje nu ietwatwaait.nl te laat.

Maar... dat laat ons niet tegenhouden. Het is sowieso wel gezellig om ook dit jaar "iets" te doen !

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik ben absoluut de kinderachtigste niet als het om vlees eten gaat ook al ben ik zelf vegetariër en ook al is vlees een van de grootste problemen op Aarde op dit moment gezien het gebruik van resources en de vervuiling die het met zich meebrengt (ik begin geen preek als iemand vlees zit te eten naast me, zeg maar ;) maar kan dat gedeelte een tikkie diervriendelijker aangepakt worden? Bij een BBQ heb je het meestal over veel vlees en voor de vega's een paprika en een champignon op een spies -- lijkt mij leuker om veelzijdige catering of keuze te hebben, ik ben vast niet de enige die geen vlees eet om wat voor reden dan ook? Ik bedoel niet dat het aanbod vegetarisch zou moeten zijn (ik snap dat dit een 'brug te ver is' voor velen)...

 

@Richard Theuws:

"gaat iemand de BBB in elkaar draaien"

U vraagt de rest draait?

 

@Mikky,

ik geloof niet dat 'men' op moeder de Gans zit te wachten, maar dat wel iemand het hete pannetje moet pakken en er wat van maken? Ik wil wel in het organisatieteam zitten, mee energizen.

Hoeft ook geen groot teampje te zijn, krijg je alleen maar organisatorisch gesleep van ;)

Een Trello aanmaken?

 

 

Link naar reactie

Er werd enthousiast gereageerd door mensen (zoals jij) die aangaven zich wel met de organisatie te willen bemoeien, dus mijn vraag was inderdaad richting anderen gericht, wat niet wil zeggen dat ik niet mee wil denken.

 

Een maat van me heeft bijvoorbeeld een HEEL gaaf veganistisch cateringbedrijf, met heerlijke vleesvervangende producten (zei de vleeseter pur sang). Noemen we het The Next Level, met als subtitel 'een brug te ver', en zorgen we voor sprekers die zich bedrijfsmatig inzetten voor een betere, schonere wereld (ik ken er nog wel wat meer).

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie

Wat gaat het worden?

 

14:00-16:00 Fietsen (met puzzeltocht? ;) Iedereen heeft een regenpak, toch?

16:30 - 18:00 - Indoor: mensen die iets komen vertellen, workshop achtig?

18:30 - 20:00 Gezamenlijk eten (wat mij betreft niet per sé een barbecue, we kunnen wat laten cateren of de locatie heeft iets in de aanbieding?)

20:00 - 22:00 Borrel

 

Locatie: Hebben jullie suggesties?

 

TS vindt het misschien jammer dat het rally-idee in fietsen is veranderd? ;)

Wat ook kan is niet echt een rally maar een puzzeltocht. Dat klinkt cheesy maar volgens mij is dat rete gezellig en leuk ;)

Inclusief behendigheidsparcours, kan je lachen.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.