Zit even met de volgende vraag: Recent ben ik voor nieuwe klant begonnen aan en één jarige opdracht. Ik woon plusminus 75km van nieuwe klant en met de files en het feit dat ik 12uur per dag op de been ben wordt dit mij te veel. Nu is er 3 km nabij locatie opdrachtgever en park met mooie chalets. Ik had graag zo chalet willen huren. Kan ik de totale huur aftrekken van mijn winst? Ik beschik over en lease auto en tankpas. Echter merk ik fysiek er niet tegen te kunnen om zo lang op de been te zijn en het twee uur per dag reizen.
alvast dank!
[verandering: chalet -e en titels van de reacties]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AlanT
AlanT
Hallo allen!
Zit even met de volgende vraag: Recent ben ik voor nieuwe klant begonnen aan en één jarige opdracht. Ik woon plusminus 75km van nieuwe klant en met de files en het feit dat ik 12uur per dag op de been ben wordt dit mij te veel. Nu is er 3 km nabij locatie opdrachtgever en park met mooie chalets. Ik had graag zo chalet willen huren. Kan ik de totale huur aftrekken van mijn winst? Ik beschik over en lease auto en tankpas. Echter merk ik fysiek er niet tegen te kunnen om zo lang op de been te zijn en het twee uur per dag reizen.
alvast dank!
[verandering: chalet -e en titels van de reacties]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51414-bedrijfsmatig-chalet-huren-ivm-reistijd-aftrek-kosten-belasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag