Mijn oude website heb ik destijds snel in elkaar gezet met html, javascript en iframe.
Na een tijdje van plan geweest te zijn om mijn site eens te vernieuwen heb ik vandaag mijn nieuwe website in elkaar gesleuteld 8)
Ondanks dat mijn site niet echt heel belangrijk is om aan nieuwe klanten te komen ben ik toch benieuwd hoe jullie tegen mijn site aan kijken.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een nieuwe lay-out met .css gemaakt zodat de site volledig responsive is. De oude site had middels een script wel een mobile device herkenning, maar werd daardoor naar een mobiele site gelinkt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Niet echt een uitdaging, maar een vernieuwing van de oude site, zonder gebruik te maken van wordpress of iets dergelijks.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De site is volledig met codes gemaakt, zonder gebruik van speciale programma's
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Voornamelijk over de gebruiksvriendelijkheid van de site. Eventuele opmerkingen over typefoutjes zijn welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Perry76
Perry76
Omschrijving van je concept:
Mijn oude website heb ik destijds snel in elkaar gezet met html, javascript en iframe.
Na een tijdje van plan geweest te zijn om mijn site eens te vernieuwen heb ik vandaag mijn nieuwe website in elkaar gesleuteld 8)
Ondanks dat mijn site niet echt heel belangrijk is om aan nieuwe klanten te komen ben ik toch benieuwd hoe jullie tegen mijn site aan kijken.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Een nieuwe lay-out met .css gemaakt zodat de site volledig responsive is. De oude site had middels een script wel een mobile device herkenning, maar werd daardoor naar een mobiele site gelinkt.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Niet echt een uitdaging, maar een vernieuwing van de oude site, zonder gebruik te maken van wordpress of iets dergelijks.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De site is volledig met codes gemaakt, zonder gebruik van speciale programma's
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Voornamelijk over de gebruiksvriendelijkheid van de site. Eventuele opmerkingen over typefoutjes zijn welkom.
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52186-nieuwe-website-schildersbedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
64 antwoorden op deze vraag