Komt bij ons vaak voor: gasten die spullen vergeten en dit nagestuurd willen hebben. Veel van die zaken (telefoonladers, blouses, Nintendo DS spelletjes, e.d.) kunnen gewoon in een grote envelop en dan op de bus.
Nu heeft PostNL een handige feature in de app op de smartphone voor als je geen postzegels in huis hebt, dan kun je gewoon een postzegelcode bestellen en de prijs wordt via Ideal afgeschreven. Handig, want dan hoef je niet eerst naar de winkel voor postzegels, maar je kunt meteen de envelop om de hoek in de bus doen.
Tot tweemaal toe mislukte de transactie op mijn smartphone echter nadat het geld (ook tweemaal ad. € 2,92) al was afgeschreven, ik kreeg ook een melding dat ik mijn geld kon terugvragen.
Vandaag dus toch maar postzegels gehaald en PostNL gevraagd om tweemaal € 2,92 te retourneren. Krijg ik als antwoord dat ik alsnog twee postzegelcodes krijg?! Die heb ik niet meer nodig, want ik had maar één code nodig en die codes zijn ook maar vijf dagen geldig, dus ik heb er niets aan! Ik vroeg nog of ik dan fysieke zegels kon krijgen, dat zou de medewerker vragen, maar het was gebruikelijk alsnog nieuwe codes te leveren.
Het is geen wereldbedrag en ik ga er niet voor naar de Rijdende Rechter of zo, maar de geboden oplossing van PostNL werkt (voor mij) niet.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hans van den Bergh
Hans van den Bergh
Komt bij ons vaak voor: gasten die spullen vergeten en dit nagestuurd willen hebben. Veel van die zaken (telefoonladers, blouses, Nintendo DS spelletjes, e.d.) kunnen gewoon in een grote envelop en dan op de bus.
Nu heeft PostNL een handige feature in de app op de smartphone voor als je geen postzegels in huis hebt, dan kun je gewoon een postzegelcode bestellen en de prijs wordt via Ideal afgeschreven. Handig, want dan hoef je niet eerst naar de winkel voor postzegels, maar je kunt meteen de envelop om de hoek in de bus doen.
Tot tweemaal toe mislukte de transactie op mijn smartphone echter nadat het geld (ook tweemaal ad. € 2,92) al was afgeschreven, ik kreeg ook een melding dat ik mijn geld kon terugvragen.
Vandaag dus toch maar postzegels gehaald en PostNL gevraagd om tweemaal € 2,92 te retourneren. Krijg ik als antwoord dat ik alsnog twee postzegelcodes krijg?! Die heb ik niet meer nodig, want ik had maar één code nodig en die codes zijn ook maar vijf dagen geldig, dus ik heb er niets aan! Ik vroeg nog of ik dan fysieke zegels kon krijgen, dat zou de medewerker vragen, maar het was gebruikelijk alsnog nieuwe codes te leveren.
Het is geen wereldbedrag en ik ga er niet voor naar de Rijdende Rechter of zo, maar de geboden oplossing van PostNL werkt (voor mij) niet.
Het is maar even dat u het weet...
Succes & Groet,
Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I HL-Deelnemer en -Moderator I Ontwerp Gedreven Innovatie Strateeg I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52954-handige-postnl-app-als-het-werkt/Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag