Ga naar inhoud

Post verkeerd bezorgd

Geplaatst:

Gebouwwest

Wij krijgen erg veel post van de belastingdienst voor een bedrijf dat niet op dit adres woont of ooit heeft gewoond. Bij retourzenden krijgen wij de post weer retour. Kunnen jullie in jullie systeem wijzigen dat we geen post meer ontvangen voor deze persoon?

Featured Replies

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Wie zijn 'jullie'? ;)

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

Jaap B

gevalletje "klantenservice" ;)

Geplaatst:

Gebouwwest

  • Auteur

De belastingdienst

Geplaatst:

Gebouwwest

  • Auteur

Ik kan helaas dit soort vragen niet aan de klantenservice stellen zonder een burgerservicenummer op te geven..

Geplaatst:

Ward van der Put

  • Moderator

Deze (forum)post is ook verkeerd bezorgd. ;D

Geplaatst:

Jaap B

hoe stuur je forumpost retour?

 

Geplaatst:

Anouk V

Geef even je bsn nummer door en eindig met een hekje

Geplaatst:

Gebouwwest

  • Auteur

Mijn persoonlijk bsn nummer? Dit gaat om een bedrijf waar ik achter de receptie zit

Geplaatst:

robberttk

Om de post retour te zenden volg je onderstaande stappen nauwkeurig op:

 

1. Druk drie keer de CTRL knop in op je toetsenbord

2. Klik 1 keer met de muis rechtsbovenaan je bureaublad

3. Type nu binnen 20 seconden het juiste adres in

4. Alle post wordt nu automatisch tegengehouden.

 

Nummer van de belastingdienst is 0800-0543

Geplaatst:

De Ketchupmaker

Zoek het adres van de Belastingdienst op. Stop een A4 in je printer en start een programma op waarin je een tekst kunt schrijven. Schrijf hierin dat je geen post meer voor bedrijf X wil ontvangen. Stop de brief in een envelop en adresseer de envelop met het adres van de Belastingdienst, plak een postzegel op de envelop en breng de envelop naar het postservicepunt of stop hem in een brievenbus van PostNL.

 

Heb je geen BSN-nummer voor nodig ;-)

 

Geplaatst:

Roel J

Beste gebouwwest,

 

Wij zijn geen belastingdienst dus wij kunnen niets voor je betekenen..

 

Stuur een klacht naar de belastingdienst over verkeerd bezorgde post en blijf enveloppen gewoon retour sturen met duidelijke vermelding "onbekend op dit adres - retour afzender"

Bij mij heeft het 1,5 jaar geduurd voor het kwartje viel.. (en de toezending stopte)

 

Ik zie dat jullie een bedrijfs(verzamel?)gebouw zijn dus je kunt ook checken bij de kvk of er ondernemingen onterecht op jullie adres staan ingeschreven. Dan kun je de kvk vragen die inschrijvingen te corrigeren

 

Meer kunnen wij niet voor je doen. en daarom ga ik dit topic ook sluiten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.