Mijn naam is Bas Bruijnis, 29 jaar, en ik heb sinds kort een website geopend voor de verkoop van pennen met een bedrijfslogo.
Nu vraag ik mij af of jullie nog concrete tips hebben om beter gevonden te worden in Google.
Hieronder schrijf ik wat ik zelf al heb gedaan om beter zichtbaar te worden. Zijn er ondernemers die misschien nog slimme aanvullingen hebben?
Online adverteren:
- Admarkt: advertentie via markplaats (deze werkt wel goed);
- Adwords: heb ik een tijdje geprobeerd (300 euro besteed), maar dit levert te weinig op.
Zoekmachine optimalisatie:
- Teksten geschreven, voor zowel productcategorieën als pennen;
- Bedrijfsvermelding bij Google aangemaakt;
- Social media accounts aangemaakt (LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube);
- Website is responsive, dus gebruiksvriendelijk voor PC en smartphone.
Mis ik nu nog iets dat in de basis al belangrijk is? Want ik kom echt voor geen meter naar boven in Google (bij zoektermen als 'pennen bedrukken', 'pennen met logo kopen').
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
shdfxhe3
shdfxhe3
Hallo allemaal,
Mijn naam is Bas Bruijnis, 29 jaar, en ik heb sinds kort een website geopend voor de verkoop van pennen met een bedrijfslogo.
Nu vraag ik mij af of jullie nog concrete tips hebben om beter gevonden te worden in Google.
Hieronder schrijf ik wat ik zelf al heb gedaan om beter zichtbaar te worden. Zijn er ondernemers die misschien nog slimme aanvullingen hebben?
Online adverteren:
- Admarkt: advertentie via markplaats (deze werkt wel goed);
- Adwords: heb ik een tijdje geprobeerd (300 euro besteed), maar dit levert te weinig op.
Zoekmachine optimalisatie:
- Teksten geschreven, voor zowel productcategorieën als pennen;
- Bedrijfsvermelding bij Google aangemaakt;
- Social media accounts aangemaakt (LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube);
- Website is responsive, dus gebruiksvriendelijk voor PC en smartphone.
Mis ik nu nog iets dat in de basis al belangrijk is? Want ik kom echt voor geen meter naar boven in Google (bij zoektermen als 'pennen bedrukken', 'pennen met logo kopen').
Alle tips zijn van harte welkom!
Met vriendelijke groet,
Bas Bruijnis
Bedrukte pennen bestel je bij https://www.bedrijfspennen.com.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55371-seo-tips-voor-een-startende-b2b-er/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag