Ik zat te denken om klant even een appje te sturen of te bellen van dat de factuur niet betaalt is en 14 dagen verstreken zijn maar hoe zet ik zo iets in een appje of hoe spreek je iemand aan.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
questionasker
questionasker
Wat is de beste stap om nu te zetten.
Ik zat te denken om klant even een appje te sturen of te bellen van dat de factuur niet betaalt is en 14 dagen verstreken zijn maar hoe zet ik zo iets in een appje of hoe spreek je iemand aan.
Hoe doen jullie dit?.
Groeten
Question Asker.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55504-klant-heeft-factuur-niet-betaald-binnen-14-dagen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag