Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen? Stel, je hebt binnen 3-7 dagen nieuwe opdrachten nodig, anders word je huis in de fik gestoken (vreemd voorbeeld, maar even ter illustratie), wat is dan de snelste manier om vrijwel direct of binnen enkele dagen aan een opdracht te komen?
Het volgende uitgesloten, vanwege de doorlooptijd:
- Netwerken;
- Adverteren;
- Gevonden worden;
- Afspraken plannen met potentiële klanten;
- Folderen;
Wat ik zelf mogelijk acht in deze situatie, maar hoor graag jullie gedachten / ideeen:
- In je huidige netwerk om opdrachten vragen;
- Pitch opstellen en 100 mensen per dag cold callen;
- Via social media op mensen afstappen;
Ik zocht m.b.v. de zoekfunctie op 'snel opdrachten' maar vond vreemdgenoeg nog niets hierover! Laten we ideeen uitwisselen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hoofdgebruiker
Hoofdgebruiker
De titel spreekt voor zich :)
Wat is de snelste manier om aan nieuwe opdrachten te komen? Stel, je hebt binnen 3-7 dagen nieuwe opdrachten nodig, anders word je huis in de fik gestoken (vreemd voorbeeld, maar even ter illustratie), wat is dan de snelste manier om vrijwel direct of binnen enkele dagen aan een opdracht te komen?
Het volgende uitgesloten, vanwege de doorlooptijd:
- Netwerken;
- Adverteren;
- Gevonden worden;
- Afspraken plannen met potentiële klanten;
- Folderen;
Wat ik zelf mogelijk acht in deze situatie, maar hoor graag jullie gedachten / ideeen:
- In je huidige netwerk om opdrachten vragen;
- Pitch opstellen en 100 mensen per dag cold callen;
- Via social media op mensen afstappen;
Ik zocht m.b.v. de zoekfunctie op 'snel opdrachten' maar vond vreemdgenoeg nog niets hierover! Laten we ideeen uitwisselen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56350-wat-is-de-snelste-manier-om-aan-nieuwe-opdrachten-te-komen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
49 antwoorden op deze vraag