Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik heb mijn bedrijf verkocht, maar daarin is geen concurrentie- of relatiebeding in opgenomen.
Geen idee waarom de kopende partij hier niet om gevraagd heeft, en ik vind het prima, want ik ben van mening dat ik dan dus geen beperkingen heb omtrent mijn werkzaamheden. (schoonheidsbranche)
helemaal stoppen wil ik dus ook niet, wil alleen geen bedrijf/pand met personeel. In hoeverre mag ik werkzaamheden blijven doen, kan iemand mij dat vertellen. Zonder dat ik juridisch gedoe krijg.
Alvast bedankt. ( ik heb ook aangegeven dat ik familie, vrienden en kennissen zal blijven behandelen, dat was geen probleem)
[Mod edit: typfouten hersteld, titel verduidelijkt]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jbaker
Jbaker
Hallo allemaal, ik heb een vraag. Ik heb mijn bedrijf verkocht, maar daarin is geen concurrentie- of relatiebeding in opgenomen.
Geen idee waarom de kopende partij hier niet om gevraagd heeft, en ik vind het prima, want ik ben van mening dat ik dan dus geen beperkingen heb omtrent mijn werkzaamheden. (schoonheidsbranche)
helemaal stoppen wil ik dus ook niet, wil alleen geen bedrijf/pand met personeel. In hoeverre mag ik werkzaamheden blijven doen, kan iemand mij dat vertellen. Zonder dat ik juridisch gedoe krijg.
Alvast bedankt. ( ik heb ook aangegeven dat ik familie, vrienden en kennissen zal blijven behandelen, dat was geen probleem)
[Mod edit: typfouten hersteld, titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57715-geen-concurrentie-en-relatiebeding-bij-verkoop-bedrijf-wat-mag-ik-nu-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag