Dennis K. Geplaatst: 19 juli 2005 Dennis K. 292 0 Geplaatst: 19 juli 2005 Voor diegene die nog geen Gmail heeft, met alle voordelen van dien. Ik heb er nog 33 weg te geven, roept u maar! Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild. www.improval.nl - owner www.gartner.com - associate Link naar reactie
willemj Geplaatst: 19 juli 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 19 juli 2005 Ik nog 50 maar ik reken wel administratiekosten voor het uitdelen :P Maar dit draagt verder weinig bij aan het forum dus heb ik je bericht maar naar off-topic verplaatst. Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 19 juli 2005 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 19 juli 2005 Waar heb dat voor nodig? Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
willemj Geplaatst: 19 juli 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 19 juli 2005 Waar heb dat voor nodig? Om 2 gigabyte en een beetje op te slaan aan webmail en een hoop leuke nieuwe dingen over het bouwen van webapplicaties te leren. Auw, m'n karma. Administratiekosten liggen blijkbaar nogal gevoelig ;D ;D Link naar reactie
Anoniem_8548 Geplaatst: 20 juli 2005 Anoniem_8548 152 1 Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb er ook nog 50. Zonder administratiekosten. ;) Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 20 juli 2005 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 20 juli 2005 OK, doe mij er dan maar eentje :D Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
Dennis K. Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Dennis K. 292 0 Geplaatst: 20 juli 2005 geregeld Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild. www.improval.nl - owner www.gartner.com - associate Link naar reactie
FransH Geplaatst: 20 juli 2005 FransH 70 0 Geplaatst: 20 juli 2005 Ok, 2 gig extern is nooit weg! Doe er mij ook maar :D Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them Link naar reactie
Anoniem_8548 Geplaatst: 20 juli 2005 Anoniem_8548 152 1 Geplaatst: 20 juli 2005 Ok, 2 gig extern is nooit weg! Doe er mij ook maar :D Er is een uitnodiging op weg naar je Hotmail-account. :) Link naar reactie
FransH Geplaatst: 20 juli 2005 FransH 70 0 Geplaatst: 20 juli 2005 Tnx Jesper Is goed dat je erbij zegt dat je het naar mijn hotmail gestuurd hebt! Dat adres gebruik ik ook 1 keer in de maand ofzo! Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 20 juli 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 20 juli 2005 Ik heb er ook nog iets van 46 of zo. Mail mij maar als je er een wilt. Gmail ga ik meer & meer gebruiken voor mijn "Overig"-mailbox : dus wat niet direct zakelijk of puur prive is. Voor HL staat bijv. mijn gmail.com als email. En dat het met 2 GB gemakkelijk opslaan is, kan ik je verzekeren ! Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Nils de Witte Geplaatst: 20 juli 2005 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 20 juli 2005 geregeld Thks! Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
old account Geplaatst: 20 juli 2005 old account 727 1 Geplaatst: 20 juli 2005 Iemand eentje voor mij? Link naar reactie
willemj Geplaatst: 20 juli 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 20 juli 2005 Iemand eentje voor mij? Voor jou maak ik een wel een uitzondering wat betreft de administratiekosten ;) Link naar reactie
old account Geplaatst: 20 juli 2005 old account 727 1 Geplaatst: 20 juli 2005 Iemand eentje voor mij? Voor jou maak ik een wel een uitzondering wat betreft de administratiekosten ;) Ontvangen, bedankt Willem! :) Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 20 juli 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 20 juli 2005 doe er mij dan ook maar eentje :) ik ga binnenkort een onderzoek doen naar google en alle aspecten van google, dus dan moet ik ook gmail in kunnen :) Technisch innovator. Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 20 juli 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 20 juli 2005 Komt er aan ! Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
old account Geplaatst: 20 juli 2005 old account 727 1 Geplaatst: 20 juli 2005 Google Earth, iemand dat programma al gedownload? Ik vind het geweldig maar eng. Kan in Rotterdam boten zien varen, de werkzaamheden op groundzero volgen. In New York de gebouwen in 3d zien. Pentagon haast naar binnen vliegen. http://earth.google.com trouwens Link naar reactie
willemj Geplaatst: 20 juli 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 20 juli 2005 Google Earth, iemand dat programma al gedownload? Ik vind het geweldig maar eng. Kan in Rotterdam boten zien varen, de werkzaamheden op groundzero volgen. Yups, mooi stukje software. Die satelietfotos waren al langer (publiek) beschikbaar en niet zo publiek kun je waarschijnlijk nog wel gedetailleerde fotos krijgen. Niets nieuws en voor mij ook niet eng dus. Wel cool als m'n mobieltje met GPS m'n locatie automatisch kan versturen naar G-Earth en ik gelijk aantekeningen kan maken. Mooi vakantielog en nooit meer vergeten waar dat leuke restaurant was (of voor de dames waar je die ene broek zag hangen die je eigenlijk toch wel wilde passen maar niet meer precies weet waar, zucht) Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn? Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 20 juli 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 20 juli 2005 Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn? Wat voor gegevens bedoel je ? GPS zijn gewoon lengte en breedte graad coordinaten. Synergeon Link naar reactie
Erik Duindam Geplaatst: 20 juli 2005 Erik Duindam 515 2 Geplaatst: 20 juli 2005 Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn? Wat voor gegevens bedoel je ? GPS zijn gewoon lengte en breedte graad coordinaten. Ik denk dat hij bedoelt of je kan achterhalen wat de GPS gegevens van jouw GSM op een bepaald moment zijn. Bijvoorbeeld dat je een zoekmachine hebt waar je een telefoonnummer kunt invoeren en vervolgens ziet waar de GSM zich bevindt. Zal wel niet mogelijk zijn i.v.m. privacyredenen. [ dankje voor gmail trouwens willem ] Technisch innovator. Link naar reactie
willemj Geplaatst: 20 juli 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 20 juli 2005 Iemand trouwens enig idee in hoeverre GSM locatie gegevens beschikbaar zijn en wat de kosten zijn? Wat voor gegevens bedoel je ? GPS zijn gewoon lengte en breedte graad coordinaten. Beetje verwarrende vraagstelling van me. Wat ik bedoel zijn de gegevens op welke mast je met de GSM zit. Niets met GPS dus. Bij m'n provider vodafone kan ik iets activeren mbt tot deze gegevens. Je zou dan aan een locatie gekoppelde informatie via bv wap kunnen krijgen. Dichtsbijzijnde benzinepomp bijvoorbeeld. Link naar reactie
Ilja van Roon Geplaatst: 20 juli 2005 Ilja van Roon 877 3 Geplaatst: 20 juli 2005 iemand Gmail accounts ruilen voor aandelen in zijn of haar bedrijf? No worries, ik neem genoegen met een minderheidsbelang ;D Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing. Link naar reactie
BarryvV Geplaatst: 20 juli 2005 BarryvV 4 0 Geplaatst: 20 juli 2005 Is er nog een GMAIL account beschikbaar voor mij? ::) Alvast dank! Barry Link naar reactie
Anoniem_8548 Geplaatst: 20 juli 2005 Anoniem_8548 152 1 Geplaatst: 20 juli 2005 Is er nog een GMAIL account beschikbaar voor mij? ::) Alvast dank! Barry Als het goed is heb je nu een uitnodiging in je digitale brievenbus liggen. ;) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen