Hi! Ik ga binnenkort een 40ft container uit bangladesh naar Rotterdam vervoeren. Heb hier geen ervaring mee en hoop hier iemand te treffen met ervaring. Zit met een aantal vragen.
- Hoe vervoer ik de inhoud van de container naar mijn locatie elders in Nederland? Neem aan met een containervervoerder? Iemand tips?
- Wat gebeurt er met de zeecontainer? Die blijft in de haven en vervoerder zet inhoud in eigen container?
- Aan welke kosten moet ik denken voor het vervoeren van een zeecontainer uit Rotterdam naar bijvoorbeeld Friesland?
- Is het mogelijk om de inhoud zelf uit de container te halen in de haven? Kun je hier ook gebruik maken van bijvoorbeeld een heftruck?
Hoor heel graag jullie ervaringen en alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SamNunspeet
SamNunspeet
Hi! Ik ga binnenkort een 40ft container uit bangladesh naar Rotterdam vervoeren. Heb hier geen ervaring mee en hoop hier iemand te treffen met ervaring. Zit met een aantal vragen.
- Hoe vervoer ik de inhoud van de container naar mijn locatie elders in Nederland? Neem aan met een containervervoerder? Iemand tips?
- Wat gebeurt er met de zeecontainer? Die blijft in de haven en vervoerder zet inhoud in eigen container?
- Aan welke kosten moet ik denken voor het vervoeren van een zeecontainer uit Rotterdam naar bijvoorbeeld Friesland?
- Is het mogelijk om de inhoud zelf uit de container te halen in de haven? Kun je hier ook gebruik maken van bijvoorbeeld een heftruck?
Hoor heel graag jullie ervaringen en alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Groet, Sam
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61147-vragen-container-uit-bangladesh-naar-rotterdam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag