Ongeveer 2 jaar geleden ben ik mijn, wat impulsieve, avontuur gestart met een online business. Nu na veel wikken en wegen heb ik besloten om er mee op te houden, redenen tot daar aan toe.
Nu heb ik enkele vragen omtrent het stop zetten van het bedrijf, maar met behoud van mijn KVK nummer en BTW nummer. Deze vraag stel ik omdat, mocht ik in de toekomst nog een idee krijgen qua onderneming, ben ik al voorzien van een KVK nummer en een BTW nummer. Wat zijn jullie ideeën hierover? Mij compleet uitschrijven en als ik weer wil ondernemen dan weer inschrijven, of is dit een goede zet?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Friso_HK
Friso_HK
Beste ondernemers,
Ongeveer 2 jaar geleden ben ik mijn, wat impulsieve, avontuur gestart met een online business. Nu na veel wikken en wegen heb ik besloten om er mee op te houden, redenen tot daar aan toe.
Nu heb ik enkele vragen omtrent het stop zetten van het bedrijf, maar met behoud van mijn KVK nummer en BTW nummer. Deze vraag stel ik omdat, mocht ik in de toekomst nog een idee krijgen qua onderneming, ben ik al voorzien van een KVK nummer en een BTW nummer. Wat zijn jullie ideeën hierover? Mij compleet uitschrijven en als ik weer wil ondernemen dan weer inschrijven, of is dit een goede zet?
Graag hoor ik van jullie
Friso Kort
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66095-bedrijf-stopzetten-met-behoud-kvk-en-btw/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag