Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
emile!
emile!
goedemorgen forumleden
Mijn moeder is 20 jaar geleden een broodjeszaak begonnen, een vof met een toenmalige vriendin.
Ze heeft er in het begin eigen vermogen ingestopt , en de winst die het bedrijf maakte gelijk weer geinvesteerd in apperaten.
Na 10 jaar kwam ze er achter dat haar toenmalige vennoot gokverslaafd was , en ong 17000 euro heeft verduisterd.
Deze mede vennootis er toen uitgestapt.(deurwaarder ingeschakeld maar geen resultaat gehad).
Gelijk dat deze mede vennoot er uit is gestapt, is mijn schoonzus er bij ingestapt.
Zij heeft toen der tijd 1500 euro ingebracht (er zat 3000 euro aan voorraad in de zaak ,
(broodjes beleg verpakkingsmaterialen).
De apperaten diepvriezers ovens werktafels e.d. waren volgens de boekhouder
boekhoudkundig afgeschreven.
Doordat er een gat van 17000 euro zat in de boekhouding heeft mijn moeder alleen dit gat gedicht zodat de boekhouding weer klopte.
Na 20 jaar goede dienst gaat er een diepvries kapot.
deze is voor 60 euro nog verkocht .
Nu het probleem mijn moeder meent dat de volledige 60 euro voor haar zijn, haar schoondochter zegt dat de helft voor haar is.
klein bedrag maar toch eenigsinds grote wrijving in de familie.
help help
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67713-inboedel-vof/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag