Van 2010 tot 2017 heb ik een marktplaats ontwikkeld. De naam en het concept bij een merkenbureau gedeponeerd. Vervolgens heb ik het laten bouwen, getest en actief in de markt gezet. Er ook een app bij ontwikkeld. Het werkte en ik kreeg erkenning van een gemeente en een woningbouwcorporatie. Er ook een opzet van een netwerkcampagne bij ontwikkeld en in winkelcentra, scholen, bibliotheken tot leven gebracht.
Mijn vragen:
Kent iemand een manier om de waarde aan te tonen? Bestaan er wettelijke uitspraken voor, jurisprudentie?
Bestaat er jurisprudentie, uitspraken, wetgeving die het concept, de vormgeving en marktbenadering beschermt?
In het eerste prototype van 2012 heb ik eenvoudige software gebruikt. Nu een iets meer professionele versie? Maar in wezen niet veel anders. Dan kan de softwaremaker toch niet het Intellectueel Eigendom opeisen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wevek000
wevek000
Van 2010 tot 2017 heb ik een marktplaats ontwikkeld. De naam en het concept bij een merkenbureau gedeponeerd. Vervolgens heb ik het laten bouwen, getest en actief in de markt gezet. Er ook een app bij ontwikkeld. Het werkte en ik kreeg erkenning van een gemeente en een woningbouwcorporatie. Er ook een opzet van een netwerkcampagne bij ontwikkeld en in winkelcentra, scholen, bibliotheken tot leven gebracht.
Mijn vragen:
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71154-hoe-en-met-welke-wet-kan-ik-waarde-intellectueel-eigendom-aantonen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag