Moderators zoeken collega's!

Aanbevolen berichten

Zaphod en eXistenZ, bedankt voor jullie aanbod !

 

Ik denk dat ik namens alle mods spreek als ik zeg dat wij moderators op dit moment de kar prima kunnen trekken.

Nog niet zo heel lang geleden zijn er een 6 tal mods aan de lijst toegevoegd.

 

Met andere woorden, nu kunnen we het prima aan, maar als het aantal bezoekers groeit en/of enkele moderators meer tijd in hun business moeten stoppen, dan onstaat er vanzelf weer behoefte aan nieuwe mods.De lijst bestaat nu uit mods met een bestaande business, anderen zijn aan het opbouwen.

Praktisch houd dit in dat we elkaars werk af en toe waarnemen als de ander het te druk heeft.

De regelmatige bezoekers zal dit al lang opgevallen zijn.

 

En even voor de duidelijkheid.

Een moderator hoeft bijvoorbeeld niet alles te weten over wet en regelgeving of businessplannen om maar eens wat te noemen.

Iedere mod heeft of deelt één of meer subfora waar hij of zij affiniteit mee heeft, maar hoeft zeker geen expert te zijn op dat subforum.

Veel belangrijker is dat je weet wat er zoal speelt op het forum.

Een mod moet zich kunnen identificeren met de HigherLevel doelgroep.

Daarom vinden wij het belangrijk dat nieuwe moderatoren frequente bezoekers zijn, de mods krijgen hierdoor namelijk een goed beeld wat er wel, en wat er niet op dit forum thuishoort.

 

Daarnaast kan ik je vertellen dat het niet altijd even makkelijk is.

Ineens blijken er meer posts te zijn die in grijs gebied vallen.

Bijvoorbeeld als een poster antwoord geeft op een vraag, en in verdekte bewoording reklame maakt voor zijn eigen toko, maar tergelijkertijd relevante informatie deelt.

En soms hebben we leden die zich onvriendelijk opstellen naar mods, om het ééns voorzichtig uit te drukken.

 

Los van deze incidenten is het erg leuk om te doen, regelmatig krijg je via PM een pluim, het is leuk ook als er forumleden door HigherLevel verder komen, en dat is een bijdrage die we met zijn allen leveren.

 

En trek gerust af en toe aan de bel, voor de meeste van ons geld dat we al vrij druk zijn. Als we verzuipen in ons eigen werk hebben we zlef misschien niet ééns door dat het tijd is voor een nieuwe mod ronde.

 

Ik hoop dat jullie iets aan dit verhaal hebben, ik ben in ieder geval blij met de interesse die jullie getoond hebben, en ik hoop dat als het nodig is wij een beroep op jullie mogen doen.

Link naar reactie

Als er nog plek is, en ik een kans maak. Dan biedt ik me hierbij aan.

Heb zowel kennis van Economie als ICT . (heao student)

 

Beste cd-r80Minute,

 

Heel erg bedankt voor je aanbod en inzet op Higherlevel.

Er staan nieuwe ontwikkelingen in de steigers.

Ontwikkelingen die waarschijnlijk meer tijd gaan vragen van de huidige groep mods.

Versterking is dan welkom.

 

Op dit moment hebben we een lijstje waarop enkele frequente HL bezoekers staan die zich al aangemeld hebben als toekomstig mod, danwel leden die wij zelf gaan vragen of zij mod willen worden.

Het spreekt voor zich dat wij jou nu aan dit lijstje hebben toegevoegd.

 

Voel je niet meteen afgewezen als je niet meteen iets van ons hoort.

Naast het modereren van HL, hebben de mods het vooral errug druk met hun eigen bedrijf of het opzetten hiervan.

 

Naast mods zal er de komende tijd een groeiende vraag ontstaan naar mensen die HL actief gaan promoten.

Daar zul je de komende maanden meer over lezen. ;)

Link naar reactie

Beste Mods,

 

Naast het promoten van Higherlevel onder starters ben ik dagelijks te vinden op hét ondernemersforum van Nederland.

 

Het zal voor mij een kleine moeite en een schone taak zijn om een extra steentje bij te dragen aan dit groeiend medium, vandaar dat ik me graag meld.

 

In afwachting van jullie reactie verblijf ik

 

Dennis K.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Beste Mods,

 

Naast het promoten van Higherlevel onder starters ben ik dagelijks te vinden op hét ondernemersforum van Nederland.

 

Het zal voor mij een kleine moeite en een schone taak zijn om een extra steentje bij te dragen aan dit groeiend medium, vandaar dat ik me graag meld.

 

In afwachting van jullie reactie verblijf ik

 

Dennis K.

 

 

Op dit moment hebben we een lijstje waarop enkele frequente HL bezoekers staan die zich al aangemeld hebben als toekomstig mod, danwel leden die wij zelf gaan vragen of zij mod willen worden.

Het spreekt voor zich dat wij jou nu aan dit lijstje hebben toegevoegd.

 

 

Link naar reactie

Er volgt binnenkort hier meer details over, maar :

 

We willen graag iedereen uitnodigen, die interesse heeft om moderator/Admin te worden van Higherlevel. We willen graag een goede doorstroming hebben en zijn benieuwd wie in interesse hiervoor heeft.

 

Stuur een van de mods een PM (mij bijvoorbeeld), als je dit niet in de openbaarheid wilt doen.

Geef in je PM aan, bij welk boards je het liefst mod wil zijn.

 

(edited)

Link naar reactie

Er volgt binnenkort hier meer details over, maar :

 

We willen graag iedereen uitnodigen, die interesse heeft om moderator/Admin te worden van Higherlevel. We willen graag een goede doorstroming hebben en zijn benieuwd wie in interesse hiervoor heeft.

 

Hier is dus de plaats om het te doen. Uiteraard kan je ook een van de mods een PM sturen, als je dit niet in de openbaarheid wilt doen.

 

Geef hier of in PM aan, bij welk boards je het liefst mod wil zijn.

 

Het lijkt ons erg leuk om je binnenkort als nieuwe mod te verwelkomen.

 

 

Is het misschien handig om aan te geven (summier) :

 

- wat het beleid is

- wat er van je verwacht wordt

- wat je kúnt verwachten

- of er bepaalde spelregels zijn

- voor welk board zoek je specifiek mensen ?

 

Niet dat ik me geroepen voel, maar ik kan mezelf voorstellen dat anderen dat wel hebben. Door dit stukje extra info trek je twijfelaars misschien nét over de streep, of zien anderen er (momenteel )van af.

 

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat er tegen een bericht van een mod anders aangekeken wordt. Dus wanneer je dan als privé persoon een antwoord post, men toch een "mod-like" antwoord verwacht.

En door een extra account is zo heen geprikt.... ;)

 

Succes met de zoektocht !

 

(ik wijs achter de schermen om wel op bepaalde bugs.... ;D)

 

Down

 

[edit : en jawel, pagina 1 gelezen...! maar misschien dat er wat verandert is, en niet iedereen bladert effe terug....]

Link naar reactie

Beste Down,

 

Wat we tot nu toe deden, was praten met mensen die enthousiast waren en interesse toonden. Of waarvan we dachten dat ze geschikt zouden zijn als mod. Er gaat een tijd komen, dat alle vragen die je terecht opbrengt, hier zullen staan. Maar nu is het nog steeds veel people's business. Dat betekent dat we in contact komen met mensen en dat we elkaar zullen vertellen wat er over en weer van elkaar verwacht wordt.

 

En dat betekent natuurlijk dat het niet tot een match kan komen. Geen probleem, zou ik zeggen: het is zowiezo goed als we over & weer laten blijken enthousiast voor Higherlevel te zijn.

 

Kortom: drop us a line en dan hebben we een leuk gesprek ;)

Link naar reactie

Beste HL,

 

waar kan ik uitleg vinden over de organisatiestructuur en vrijwillige bezetting van Higherlevel? De Wat is Higherlevel.nl? heb ik gelezen.

 

Expert Members zijn me duidelijk, maar is een beheerder zoals ik die onder het kopje forum aan een bepaald board toegekend zie een 'dedicated administrator' voor dat bepaalde (drukbezochte) forumdeel?

 

Bestaan er daarnaast algemene administrators en moderators? En met hoeveel zijn jullie momenteel?

 

Ik vermoed dat een beheerder en administrator eigenlijk hetzelfde is.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 127 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.