Als ik de vele advertenties op de social media moet geloven dan gaat AI de hele wereld veroveren en is er voor elke toepassing wel een AI oplossing.
Maar hoe gaat het nu in de praktijk? Maak jij al gebruik van AI ? En zoja, maak je dan gebruik van specifieke applicaties of schrijf je je eigen prompts?
Ik ben er zelf nu een aantal weken mee bezig en ik verbaas me over de mogelijkheden. Helaas moet je voor heel veel applicaties betalen (logisch) dus ik kan niet alles uitproberen, maar van wat ik zie word ik wel vrolijk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Derek-Jan
Derek-Jan
Als ik de vele advertenties op de social media moet geloven dan gaat AI de hele wereld veroveren en is er voor elke toepassing wel een AI oplossing.
Maar hoe gaat het nu in de praktijk? Maak jij al gebruik van AI ? En zoja, maak je dan gebruik van specifieke applicaties of schrijf je je eigen prompts?
Ik ben er zelf nu een aantal weken mee bezig en ik verbaas me over de mogelijkheden. Helaas moet je voor heel veel applicaties betalen (logisch) dus ik kan niet alles uitproberen, maar van wat ik zie word ik wel vrolijk.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75372-maak-jij-al-gebruik-van-ai/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
42 antwoorden op deze vraag