Binnenkort ga ik van start met het opzetten van mijn online webwinkel, hiervoor heb ik een bankrekening nodig. Nu heb ik bij enkele grote banken gekeken en daarbij wordt aangegeven dat je je privérekening niet zakelijk mag gebruiken. Mijn ondernemingsvorm wordt een eenmanszaak en hiervoor zou ik wel een nieuwe privérekening willen gebruiken. Bij welke grote/bekende banken is het mogelijk om een privérekening aan te maken voor zakelijk gebruik?
De bankrekening zal uitsluitend worden gebruikt voor ontvangsten en uitgaven voor de webwinkel.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rachelle
Rachelle
Binnenkort ga ik van start met het opzetten van mijn online webwinkel, hiervoor heb ik een bankrekening nodig. Nu heb ik bij enkele grote banken gekeken en daarbij wordt aangegeven dat je je privérekening niet zakelijk mag gebruiken. Mijn ondernemingsvorm wordt een eenmanszaak en hiervoor zou ik wel een nieuwe privérekening willen gebruiken. Bij welke grote/bekende banken is het mogelijk om een privérekening aan te maken voor zakelijk gebruik?
De bankrekening zal uitsluitend worden gebruikt voor ontvangsten en uitgaven voor de webwinkel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75398-bij-welke-banken-mag-je-je-priv%C3%A9rekening-zakelijk-gebruiken-voor-een-eenmanszaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag