Ik heb op de BV een zakelijk operational lease contract van 24 maanden. Het betreft een auto met diverse electronische mankementen.
Door de dealer word ik niet of nauwelijks geholpen. Daarop ben ik naar leasemaatschappij Athlon gestapt maar zij geven aan hiervoor niet verantwoordelijk te zijn. Zij regelen alleen de financiele afhandeling zegt men.
De auto staat echter op naam van Athlon en ik betaal dus nu al maanden voor een auto die niet doet wat men ervan mag verwachten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cargoplanner
cargoplanner
Ik heb op de BV een zakelijk operational lease contract van 24 maanden. Het betreft een auto met diverse electronische mankementen.
Door de dealer word ik niet of nauwelijks geholpen. Daarop ben ik naar leasemaatschappij Athlon gestapt maar zij geven aan hiervoor niet verantwoordelijk te zijn. Zij regelen alleen de financiele afhandeling zegt men.
De auto staat echter op naam van Athlon en ik betaal dus nu al maanden voor een auto die niet doet wat men ervan mag verwachten.
Heeft de leasemaatschappij gelijk ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75426-is-de-leasemaatschappij-of-dealer-verantwoordelijk-voor-een-slechte-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag