De bv van mijn vader is zo goed als klaar. Er wordt geen omzet meer gemaakt, er zijn geen schuldeisers meer behalve de bank. Nu is er ook nooit privé getekend voor de bv bij de bank.
maar nu willen we de bv beëindigen. We willen daarmee nog om tafel met de bank. Maar kunnen ze überhaupt nog wat betekenen prive? Of dergelijke.
de bv staat 80k in het rood en de rente blijft natuurlijk nog lopen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gerrit94
Gerrit94
Goedendag,
Ik zit met nogal een vraag wat te doen.
De bv van mijn vader is zo goed als klaar. Er wordt geen omzet meer gemaakt, er zijn geen schuldeisers meer behalve de bank. Nu is er ook nooit privé getekend voor de bv bij de bank.
maar nu willen we de bv beëindigen. We willen daarmee nog om tafel met de bank. Maar kunnen ze überhaupt nog wat betekenen prive? Of dergelijke.
de bv staat 80k in het rood en de rente blijft natuurlijk nog lopen.
wat te doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75495-bv-alleen-nog-schuld-bij-de-bank-zonder-priv%C3%A9-te-hebben-getekend-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag