sinds langere tijd hebben we last van een webshop met dezelfde naam echter eindigend op .eu in plaats van .nl die wij voeren.
Verder hebben wij een streepje tussen de 2 woorden zitten die de andere partij niet heeft maar de uitspraak blijft hetzelfde.
We hebben hier last van om de volgende redenen:
* Zij adverteren via Amazon, Amazon plaatst automatisch NL achter hun naam waardoor wij veel e-mails krijgen met klachten of klanten die orders willen retourneren e.d.
* Zij adverteren via Bol.com waardoor wij ook wel eens gevraagd worden naar retouren wanneer die afgehandeld worden etc.
* Een enkele keer hebben we iemand aan de deur staan met de vraag waar hun pakje blijft of wanneer een retour word afgehandeld
* Hun klanten geven ons een slechte beoordeling
* Telefonisch weten ze ons ook wel eens te vinden
Kortom het is niet meer leuk allemaal, we hebben hier in die zin wel last van.
Betreffende bedrijf lijkt niet in Nederland te zitten maar wel te leveren, paar x hun aangeschreven via email of contactpagina maar geen reactie, net zoals vele van hun klanten ook niet krijgen.
Misschien handig om te vermelden dat wij specifiek alleen maar elektro installatie materialen verkopen en hun electronica en gadgets etc. net wat anders assortiment zeg maar.
Ik vraag me dan ook af wat we hiermee kunnen doen, onze naam bestaat vanaf 2010 (inschrijving kvk), de andere partij is later ergens begonnen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mmuller
mmuller
Goedemorgen,
sinds langere tijd hebben we last van een webshop met dezelfde naam echter eindigend op .eu in plaats van .nl die wij voeren.
Verder hebben wij een streepje tussen de 2 woorden zitten die de andere partij niet heeft maar de uitspraak blijft hetzelfde.
We hebben hier last van om de volgende redenen:
* Zij adverteren via Amazon, Amazon plaatst automatisch NL achter hun naam waardoor wij veel e-mails krijgen met klachten of klanten die orders willen retourneren e.d.
* Zij adverteren via Bol.com waardoor wij ook wel eens gevraagd worden naar retouren wanneer die afgehandeld worden etc.
* Een enkele keer hebben we iemand aan de deur staan met de vraag waar hun pakje blijft of wanneer een retour word afgehandeld
* Hun klanten geven ons een slechte beoordeling
* Telefonisch weten ze ons ook wel eens te vinden
Kortom het is niet meer leuk allemaal, we hebben hier in die zin wel last van.
Betreffende bedrijf lijkt niet in Nederland te zitten maar wel te leveren, paar x hun aangeschreven via email of contactpagina maar geen reactie, net zoals vele van hun klanten ook niet krijgen.
Misschien handig om te vermelden dat wij specifiek alleen maar elektro installatie materialen verkopen en hun electronica en gadgets etc. net wat anders assortiment zeg maar.
Ik vraag me dan ook af wat we hiermee kunnen doen, onze naam bestaat vanaf 2010 (inschrijving kvk), de andere partij is later ergens begonnen.
Is hier iets tegen te doen, en zo ja wat?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75546-last-van-andere-webshop-met-vrijwel-identieke-naam/Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag