Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vrouwtje40
vrouwtje40
Goedemiddag
wij hebben een probleem met een klant en zoeken advies
wij hebben voor een klant een offerte gemaakt met daar de werkzaamheden in, de kosten en de betalingscondities
meneer is akkoord gegaan en netjes de aanbetaling voldaan,
wij hebben meneer laten weten netjes per mail/telefoon wanneer de werkzaamheden zouden beginnen.
op 12 juni hebben wij bij de klant een steiger geplaatst en op 17 juni zouden de werkzaamheden starten, vanwege t slecht weer werd dit 20 a 21 juni.
nu uit t niets wil meneer per direct de werkzaamheden stoppen en moet de steiger zo snel mogelijk weg en wil de klant de aanbetaling terug.
wat kunnen wij doen, aanbetaling is opgegaan aan de kosten van de steiger en spullen voor de werkzaamheden.
moeten wij de aanbetaling terug storten?
en zo niet, hoe kunnen wij dit netjes aan de klant vermelden
Groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76680-klant-eist-aanbetaling-terug-na-onderbreking-werkzaamheden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen