• 0

Wat vinden jullie van onze online modelbouw winkel?

Omschrijving van je concept:

Wij hebben al een aantal jaren de online webshop Model-kits.nl

Dit is een online modelbouw winkel dat zich richt op bouwdozen, schaalmodellen, benodigdheden voor modelbouw zoals lijm, verf etc.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een groot gedeelte van onze producten hebben betere productomschrijvingen wat ook meer SEO geoptimaliseerd is.
Ook betere productinformatie zoals het aantal onderdelen etc.
Tevens gebruiken wij Facebook, X, Instagram en Google ads met Google shopping om onze producten te laten zien aan klanten.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het aantal bestellingen per dag blijft erg achter.

We gebruiken ook SEO en Google Ads.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het bestaande concept was korte informatie.
Dit is inmiddels verlengd naar verbeterde zoekwoorden en duidelijke navigatie op de site.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips om meer conversies te genereren.

Wij krijgen per dag 'al' ruim 500 bezoekers.

Onze sector zou 1 tot 2% conversies moeten krijgen.
Dit zou dus 8 bestellingen per dag 'moeten' zijn.

Hopelijk zijn er mede webshop eigenaren die ons hierbij kunnen helpen en tips kunnen geven.

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

• 2

Geen webshop eigenaar, maar de look en feel van de website kan misschien nog wat beter. Als ik een bouwset zou willen kopen en al dan niet via SEO op jullie website terecht ben gekomen, krijg ik dit als start: 
image.thumb.png.f6fed84bca4682318a3d4aa653ab092a.png

Vergelijk dat eens met de grote webwinkels, waar ik 'above the fold' (dat deel van de pagina dat je meteen ziet) al aktie kan nemen (lees klikken op een te kopen produkt.) Hier kan dat niet en de logo's die je hebt staan zijn niet klikbaar en redelijk nietszeggend. Nou weet ik wel dat voor consumenten de bekende keurmerken (Webshop Keurmerk, Thuiswinkel Waarborg etc.) ook weinig waarde hebben, maar wel vertrouwd worden. Kost wel een hoop voor je shop. 

Verder heb ik een hekel aan ellenlange SEO teksten aan het eind van de bladzijde , dat is heel persoonlijk, maar schijnt ook steeds minder goed te werken.

Hans Damen - Insparcom

Strategisch Advies - Crisismanagement - Spreker - Dagvoorzitter - Divemaster

Laatste blogs

• 2
13 uur geleden, 0108daniel zei:

Het eerste dat ik zie als ik op de website kom, is dat er bovenaan staat dat er €5,95 verzendkosten wordt gerekend. Ik neem aan dat je dat niet perse inzet als USP, toch? Dan zou ik het daar niet noemen. Dat er vanaf €95 gratis verzending is, is prima. Op de productpagina (of verzendkostenpagina) noem je de hoogte van de verzendkosten vervolgens al. Je noemt daar ook snelle verzending, wellicht kun je dat nog concreter maken om het aansprekender te maken.

In de bovenbalk wordt de winkelmand nu erg prominent getoond. Is dat bewust? Als je zoekfunctie goed werkt, zou ik mijn bezoekers liever daarheen leiden.

Verder vind ik de verzameling van logo's/buttons op de homepage rommelig overkomen. Het plaatje over beoordelingen wekt de indruk dat ik erop kan klikken en dan beoordelingen kan lezen, maar er zit geen link achter. Op al je categoriepagina's zie ik vervolgens vijf lege sterren staan, vermoedelijk omdat er nog niet veel productbeoordelingen zijn uitgedeeld. Dan zou ik dat niet zo prominent tonen daar, het heeft nu geen toegevoegde waarde en doet alleen maar afbreuk. Ga eerst beoordelingen verzamelen en toon ze daarna pas.

Op je categoriepagina's stuur je er nu met de blauwe Bestellen-knop op dat bezoekers meteen iets in hun winkelmand plaatsen. Ik zou eerst meer over het product willen zien, dus ik zou overwegen om een "Meer informatie" (o.i.d.) knop te tonen, zodat je mensen stuurt op het doorklikken naar een productpagina.

Op de productpagina (ik heb een aantal producten in Auto's bekeken) zie ik maar één afbeelding en eerst een enorme lijst aan lijm etc. om bij te bestellen, voordat ik iets kan lezen over het product. Kun je dat lijstje met lijm inklappen of lager plaatsen? Ik wil eerst overtuigd worden van dit product (met o.a. de producttekst en kenmerken).

Dit is inmiddels verlengd naar verbeterde zoekwoorden en duidelijke navigatie op de site.

Goed dat je zoekwoordenonderzoek hebt gedaan. Ik zie nu wel dat je op iedere productpagina een identiek stuk tekst hebt geplaatst over de webshop. Dat lijkt me daar niet perse de relevante informatie en zoekmachines zien het ook nog eens als duplicate content, dus je wordt er niet beter door gevonden. Afhankelijk van de uitkomsten van je zoekwoordenonderzoek kun je keuzes maken of je bezoekers vooral wil laten landen op een categorie gebaseerd op thema (kermis), materiaal (hout), type voertuig (auto) of merk van bepaalde voertuigen. Daar kun je dan je content op die pagina's op richten.

• 1

Bij bepaalde resoluties zie je alleen de filters en verdwijnen de producten uit beeld, onder de vouw. Dit kun je controleren met de device toolbar (Ctrl+Shift+M) in de developer tools (Ctrl+Shift+I) van Google Chrome:

image.thumb.png.aa6520a4ac8c7b38ae12d4afad3bb32b.png

De top app bar heeft een onlogische indeling: je verwacht het winkelwagentje rechtsboven en het hamburgermenu ≡ linksboven.

Het is helemaal niet erg dat een hobbysite er hobbyistisch uitziet, maar vooral het logo zou ik eens laten restylen door een echte ontwerper. Voor minder dan € 100 heb je een professioneel logo.

Het Belastingdienst-blauw van je call to action-knoppen kun je dan meteen vervangen door voller en energieker kobaltblauw uit de Nederlandse vlag.

Verder een van mijn stokpaardjes: zet teksten NOOIT ALLEEN IN HOOFDLETTERS want dat is slecht leesbaar

• 1

Zijn dat ook 500 echte, menselijke, relevante bezoekers uit jouw doelgroep?

Zo ja, dan zit het probleem mogelijk in de site (kan usability zijn, de indruk die het geeft, maar ook prijs of assortiment). Zo nee, dan zit het probleem mogelijk in het aantal echte bezoekers (kan SEO zijn, of de markt is gewoon niet zo groot danwel verzadigd).

Dit is een online modelbouw winkel dat zich richt op bouwdozen, schaalmodellen, benodigdheden voor modelbouw zoals lijm, verf etc.

Ik heb ook even naar de site gekeken. Op de desktop, met Chrome. Let wel, ik heb niets met modelbouw en zelf geen webshop. Ik kijk als gebruiker en webshopper.

Als ik eerlijk ben is mijn eerste indruk dat de site er wat amateuristisch en outdated uitziet. Er is veel witruimte, er zijn verschillend vormgegeven logo's die niets zeggen en de menu's links en bovenaan hebben een verschillende lettergrootte. Ik denk niet dat ik hier een prettige winkelervaring ga hebben en zou normaal gesproken alweer wegklikken.

Toch heb ik even doorgelikt naar de productcategorieen. De productoverzichten laten me heel veel scrollen. Er is enorm veel overbodige witruimte in elk productvak. Ik zou die maximaal half zo hoog maken, en een korte productbeschrijving toevoegen, ook als teaser. De sterretjes en hartjes voegen niets toe, zeker nu er nog geen beoordelingen zijn. Voor mij dat dit veel compacter.

Als ik doorklik zie ik bij veel producten sowieso geen beschrijving. Ook hier kaal en veel witruimte. Dat een productpagina niet meerdere foto's bevat, geen enkele beschrijving heeft maar wel een automatisch gegenereerd ellenlang lijstje aan bijverkoop (verf, lijm) geeft me het idee dat de verkoper geen enkele binding heeft met de producten die hier worden verkocht. Voor mij een reden om er niet te kopen.

Tenslotte nog ter overweging: met de huidige maatschappelijke ontwikkelingen krijgen de kleuren in je logo voor sommige mensen een bepaalde lading, wat zowel kopers kan aantrekken als afschrikken. Just a thought. 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

• 0

Dankjewel voor de zeer uitgebreide en waardevolle tips!

Inmiddels hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd.

@insparcom 

We hebben de logo's naar onder geplaatst, zodat de 'nieuwste producten' meteen klikbaar is.

Wellicht dat we de tekst nog iets kleiner maken.

De SEO teksten zijn bewust onderaan de pagina geplaatst.

Onze marketingmanager zorgt voor deze teksten.

Het verwijderen van deze teksten zal invloed hebben op onze positie in Google.

@RubenT

We hebben de verzendkosten daar weggehaald en een andere tekst ingevuld (9+ beoordeling)
Snelle verzending zal in 1-3 werkdagen zijn.
Dezelfde dag verzenden lukt helaas niet omdat wij alleen sochtends de website/bestellingen kunnen bijhouden naast onze huidige baan.

Misschien dat we nog wel een klikbare tekst ervan kunnen maken.

De product reviews (sterren) hebben we verwijderd, word inderdaad maar zelden gebruikt.
Daarentegen word wel veel het hartje gebruikt zodat klanten deze in hun verlanglijst hebben staan.

Op de productpagina hebben we in het verleden getest met een knop 'bekijk' 

Dit waren uiteindelijk meer stappen om vervolgens het product in het winkelmandje te krijgen.

Als de klant het product eerst nog wil bekijken kan hij ook op de foto/product titel klikken ipv op 'bestellen' te klikken.

Als er op de knop 'bestellen' word gedrukt dan word het automatisch naar het winkelmandje gestuurd.

De lijst met verf hebben we verwijderd, via mobiel was dit nogal een flinke lijst.

Helaas heeft de plugin die wij ervoor gebruiken geen fold/unfold menu.

We hebben het voor nu aangepast naar benodigdheden zoals lijm en penseel.

@Ward van der Put

Ik heb dit zelf test op meerdere telefoons/tablets en computerschermen.

Bij allemaal zag het er goed uit.

Ik zal dit doorgeven aan de persoon die de website onderhoud doet, daar heb ik zelf geen verstand van :)
Dankje voor het doorgeven!

Het winkelwagen symbool hebben we aan de rechterkant gezet ipv in het midden.

Het hamburgermenu is een keuze, kan het ook links plaatsen maar daar zit het logo al.

Zie bij veel andere webshops dat het verschilt.

We gaan ook eens kijken of het logo inderdaad verbeterd kan worden.

De kleuren hebben we aangepast naar de kobaltkleur blauw.

We hebben voornamelijk de product titels in hoofdletters staan.

Vonden persoonlijk dat de kleine letters wat rommeliger over komt.

Wellicht dat we een ander lettertype ervoor zullen gebruiken :)

@Ron van der Kolk

Dat zijn inderdaad echte mensen die ook uit mijn doelgroep zullen zijn.

Helaas ontbreekt er enige informatie omdat bezoekers ook bij cookies op weigeren klikken.

De witruimte is een beperking van Woocommerce.

We kunnen helaas niet zelf kiezen om bijvoorbeeld een menu erbij te krijgen op de plek waar veel 'wit' is.

Ik weet dat Elementor dit wel kan, maar las dat met ons thema Astra er veel problemen zijn/waren.

Het klopt dat er veel witruimte in het productvak is.

Dit is bewust.

Veel van de producten hebben een lange product titel.

We hebben daarom gekozen om de titel wel te laten zien.
Bij product titels die kort zijn en maar 1 regel hebben is er veel ruimte tussen de titel en de prijs.

Om alles netjes gecentreerd te houden hebben we de prijs en knoppen op dezelfde hoogte.
Zal eens kijken of ik daar nog wat mee kan spelen.

Sterren zijn weggehaald, hartjes zullen blijven staan omdat die veel gebruikt worden.

Klopt inderdaad dat er bij veel producten geen omschrijving staat.
Dit heeft te maken dat de fabrikant/leverancier daar geen teksten over heeft.

Er is dan ook niet bekend hoeveel onderdelen de bouwdoos heeft, of wat de afmetingen zijn.

• 0

Bij een smal scherm in Chrome werkt het menu niet, van drie streepjes gaat het naar een kruisje, maar het menu komt niet in beeld.

De voorpagina met alle foto's is erg donker, dat nodigt niet echt uit. Je kunt de foto's beter licht maken en dan transparantie toevoegen.

Elke pagina dezelfde lange tekst onderaan heeft geen zin.

Alle titels van de producten zijn in het Engels. Als ik in het Nederlands zoek, vindt ik dan alles wat ik wil vinden?

Idem bij de tags.

De teksten in het linker menu kunnen wel twee puntjes kleiner, dan heb je ruimte om 4 producten naast elkaar te laten zien (ook allemaal iets kleiner).

Schermopname (24).png

Schermopname (23).png

• 0
(aangepast)
20 minuten geleden, 0108daniel zei:

Klopt inderdaad dat er bij veel producten geen omschrijving staat.
Dit heeft te maken dat de fabrikant/leverancier daar geen teksten over heeft.

Er is dan ook niet bekend hoeveel onderdelen de bouwdoos heeft, of wat de afmetingen zijn.

Bij dit product is er wel een beschrijving, maar daar kom ik pas achter als ik ga scrollen: HERMIONE LA FAYETTE FACILE. Zo'n zinnetje ( een houten modelbouwset, ontworpen voor beginnende modelbouwers) direct onder de titel bovenaan de pagina maakt het direct informatiever. Ik heb daar meer aan de dan de bullets over betaling en levering, want dat is op elke pagina hetzelfde.

aangepast door Ron van der Kolk

• 1

@DaMedia

Heb dit zelf ook even getest.

Als ik het scherm in Chrome kleiner en smaller maak dan blijven bij de streepjes zichtbaar.

Ik heb de afbeeldingen op de voorpagina lichter gemaakt.
De teksten heb ik weggehaald omdat de witte teksten niet meer zichtbaar waren.

Hiervan heb ik in de knop gezet naar welke pagina de bezoeker gestuurd word.

'Elke pagina dezelfde lange tekst onderaan heeft geen zin.'

Ben ik met je eens, al heeft onze markerteer dit toegevoegd en schijnt mee te helpen aan de SEO.

Ik zal het eens met hem overleggen of dat op iedere pagina nodig is.

Dat de titels in het Engels zijn komt omdat dit de officele product titels van de producten zijn.

We zijn al aan het kijken of er in de zoekbalk plugin kan worden gekozen dat de product titels automatisch vertaald worden naar het Nederlands als er op een woord word gezocht.

Ik heb de plugin teksten kleiner gemaakt en vervolgens 4 producten per rij laten tonen.

Via mobiel is dit 'maar' 2 omdat een mobiel scherm natuurlijk niet zo breed is.

Heb ook wat meer producten toegevoegd per pagina, zodat dit ongeveer netjes uitkomt met de zijbalk dat er ook niet teveel witruimte ontstaat.

Het lukt vooralsnog niet om de witruimte tussen de prijs - bestelknop - hartje te verkleinen.

Daar vind ik namelijk nog teveel ruimte tussen zitten zoals een mede forum lid aangaf.

@Ron van der Kolk

Ik begrijp je :)
Heb dit voor nu deels opgelost door de bullets van betaling weg te halen.

Evenals extra teksten zoals levering, beste keus etc.

Ons thema ondersteund niet dat er teksten naast een foto geplaatst kunnen worden.
We hebben het thema wel aangepast zodat je niet ver hoeft te scrollen om de productinformatie te lezen.

Nog even een vraagje van mijn kant.
Is oneindig scrollen op de product pagina een idee?
Of is het fijner voor jullie/bezoekers dat ze onderaan nog wel een pagina kunnen kiezen.

• 0

Tussendoor even een compliment dat je over de feedback nadenkt, keuzes maakt, er mee aan de slag gaat en het resultaat terugkoppelt. Goed bezig 0108daniel!

• 0
1 uur terug, 0108daniel zei:

Nog even een vraagje van mijn kant.
Is oneindig scrollen op de product pagina een idee?
Of is het fijner voor jullie/bezoekers dat ze onderaan nog wel een pagina kunnen kiezen.

Op een PDP (product detail page) niet, want je hebt niet oneindig veel informatie over een product — en kunt bovendien niet verwachten dat een bezoeker veel tijd op een productpagina doorbrengt. 

Voor een PLP (product listing page) is het geen uitgemaakte zaak. Belangrijke overwegingen en verschillende bruikbare oplossingen vind je in dit artikel in Smashing Magazine:

Infinite Scroll UX Done Right: Guidelines and Best Practices

• 0

Ik bedoelde niet de single product page (product detail page) maar de product pagina waar alle producten staan (overzichtspagina)

In Woocommerce heet dat de product pagina, en de pagina waar maar 1 product te zien is heet de single product pagina.

Ik ga je link eens doornemen.

• 0

Waar je op de productpagina's wel iets aan kunt (moet) doen, zijn de horizontale tabs. Uit onderzoek blijkt dat gebruikers de tabs over het hoofd zien en daardoor informatie missen: het is de slechtst presterende lay-out.

• 0
(aangepast)

Heb de Youtube video bekeken.

Ik heb eigenlijk geen tabbladen op de product pagina.
De enige horizontale tabs zijn in de single product pagina de beschrijving die altijd open staat en daarnaast de 'extra informatie' 

In de extra informatie staan alleen de attributen.

Ik had deze eerst onder elkaar, maar via mobiel moet er dan meer gescrold worden.
Vandaar dat dit naast elkaar staat.

Voorderest vind ik de single product pagina er 'simpel' uitzien zonder teveel poespas.

Wil het voor de klant ook niet te ingewikkeld maken met keuze menu's.

aangepast door 0108daniel
  • 0
Op 10-2-2025 om 22:11, 0108daniel zei:

Vrees dat dit te kort door de bocht is. Het conversiepercentage is niet gebonden aan een sector. Kan wel invloed hebben, maar heb jouw webshop bekeken en er is zeker ruimte om de conversie te verhogen.

Hier zou ik dan ook beginnen, voordat je investeert in meer bezoekers.

Samen op ons best | Blog | Trein België | Trein Duitsland

• 0
1 uur geleden, LevelSamen zei:

Vrees dat dit te kort door de bocht is. Het conversiepercentage is niet gebonden aan een sector. Kan wel invloed hebben, maar heb jouw webshop bekeken en er is zeker ruimte om de conversie te verhogen.

Hier zou ik dan ook beginnen, voordat je investeert in meer bezoekers.

Dankjewel voor je reactie!
Meer bezoekers is ook niet mijn insteek, bezoekers krijg ik wel door de betaalde producten en de gratis search resultaten.

Op de term 'modelbouw' waar veel volume met kijkers op zit sta ik al op pagina 1 wat ikzelf al een prestatie vind.

Heb je een idee hoe ik de conversies zou kunnen verhogen?

• 0

Google is natuurlijk top voor elk product, maar denk dat het ook heel goed voor jou kan werken om te investeren in beeld en korte video's voor platformen als insta, youtube shorts en tiktok. 

Ook perfect voor je branding wat met Google veel lastiger is.

• 0
22 uur geleden, 0108daniel zei:

Dankjewel voor je reactie!
Meer bezoekers is ook niet mijn insteek, bezoekers krijg ik wel door de betaalde producten en de gratis search resultaten.

Op de term 'modelbouw' waar veel volume met kijkers op zit sta ik al op pagina 1 wat ikzelf al een prestatie vind.

Heb je een idee hoe ik de conversies zou kunnen verhogen?

Op pagina 1 verschijnen is al een grote winst. Als je je bereik wilt vergroten, wil je misschien extra promotiemethoden proberen, maar als dat niet je doel is, is succes in de zoekresultaten en betaalde producten al heel wat.

• 0

@Inspiresta

Wij maken alleen gebruik van Facebook, Instagram en Twitter voor de social media.

Kan inderdaad ook een goed idee zijn om een Youtube kanaal en Tiktok aan te maken en daar korte video's laten zien over bijvoorbeeld de inhoud van een bouwpakket.

De tip neem ik zeker mee!

@espen

Een mede forum lid had dit ook aangeven.

Dit is inmiddels aangepast en de afbeeldingen wat verlicht zodat de voorpagina rustiger over komt en de knoppen wat meer eruit springen.

@FoSsen

Wij gebruiken al betaalde advertenties op Facebook en Instagram.

Dit zijn voornamelijk betaalde advertenties van posts en Facebook pagina promotie.

De doelgroep is 'modelbouw' en 'betrokken kopers' die wij kiezen op Facebook.

Dit om het zo specifiek mogelijk te houden voor de juiste doelgroep.

Via Google Ads hebben wij de producten die in de Google shopping verschijnen.
Hier zit een hoge ROAS aan vast om ook de kosten laag te houden.

• 0
Omschrijving van je concept:

Wij hebben al een aantal jaren de online webshop Model-kits.nl

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Een groot gedeelte van onze producten hebben betere productomschrijvingen wat ook meer SEO geoptimaliseerd is.
Ook betere productinformatie zoals het aantal onderdelen etc.
Tevens gebruiken wij Facebook, X, Instagram en Google ads met Google shopping om onze producten te laten zien aan klanten.

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Het aantal bestellingen per dag blijft erg achter.

We gebruiken ook SEO en Google Ads.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het bestaande concept was korte informatie.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hopelijk zijn er mede webshop eigenaren die ons hierbij kunnen helpen en tips kunnen geven.

Ik zou je aanraden om de producttitels als volgt op te bouwen:
Model/type | merk | andere info/product eigenschappen.
Het is belangrijk dat de meest waardevolle informatie vooraan staat.

En dat de minder belangrijke info verder naar achteren staat.

Omdat Google vaak niet de volledige titel toont met SEO.

• 0

Dankje Dylan.

We zien dat 87% van onze klanten op het merk en schaal zoekt.

Doorgaans word vaan het merk, vervolgens de schaal en daarachter de product titel getoond.

Er is vooralsnog geen plugin op de markt waarbij je automatisch de product titels kan aanpassen en woorden kan verschuiven in een product titel.

We hebben meer dan 13.000 producten op de site, qua kosten lukt dit helaas niet om handmatig ieder product 1 voor 1 aan te passen.

• 0

Als eerste gefeliciteerd met je kersverse vaderschap natuurlijk. Je site heb ik net even bekeken en het is als ik eerlijk mag zijn geen geweldige. Je verkoopt hobbyspullen, dus in de kern iets waar een ander plezier in heeft. Dat plezier zie ik niet in je website terug. Het is allemaal wat mat. Ook is de header enorm leeg, en dat is dus eigenlijk lege verkoopruimte. 

Ik zou ook de site de volle breedte van het scherm laten gebruiken. Zo zorg je dat je een bredere etalage hebt. 

Wat betreft het aanpassen van 13.000 producten: als je je producten download in een .csv bestand dan kan je heel erg snel overal even een aanpassing op maken. Het kost uren, maar als je elk loos kwartiertje gebruikt is het op termijn zeker de moeite waard. 

Als je iets gaat doen met unboxing zou ik het artikel dat je unboxt (is dat een woord?) meteen als aanbieding op je site zetten. Het uitgepakte exemplaar voor bijvoorbeeld inkoop en het betreffende artikel die dag in de aanbieding. Als je dan zo slim bent om ook een preview te geven van wat je binnenkort gaat unboxen zullen mensen die iets willen kopen wat binnenkort in de aanbieding is je site net even vaker bezoeken en ook beter in de gaten houden. 

Tot slot: de site waarmee ik hier nu ben aangemeld zit ook in de startfase maar zal binnenkort een mooi en vooral breed publiek bereiken. Daar zitten vast ook modelbouwers tussen. Als ik je er mee kan helpen PM me dan even, dan zet ik een banner voor je online op onze site. Kost je niks en wie weet wat je er uit haalt. Ik vind sociaal ondernemen belangrijk, dus als het iets voor je is hoor ik het wel. 

briefondernummer.nl

contactadvertenties, zoals vroeger

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar