Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
janine
goedemorgen,
Als ondernemer werd ik onverwachts gebeld door "NextEnergy", die me vertelde dat ik van energieleverancier moest switchen omdat dit voordeliger zou zijn. Ik was druk en had niet veel tijd om stil te staan bij de details, dus ik zei ja. In een paar klikken tekende ik digitaal het contract.
Later begon ik me pas echt te realiseren wat er was gebeurd. Ik probeerde contact op te nemen, maar ineens waren ze telefonisch niet meer bereikbaar. Toen ik de algemene voorwaarden bekeek, viel mijn oog op iets vreemds: er waren twee verschillende sets algemene voorwaarden – eentje van NextEnergy en eentje van een andere onderneming. De ene gaf aan dat er een bedenktijd van 14 dagen was, de andere stelde dat er geen bedenktijd was.
Ik ben nog bezig om telefonisch contact op te nemen, maar ik vraag me nu af: is er een mogelijkheid om het contract te ontbinden?