Wat voor bedrijf heb jij?

Aanbevolen berichten

Ik zit hier net. Hoop komend jaar flink aan de gang te gaan met organisatieadvies. En trainingen. Klinkt redelijk standaard maar dat is nou net niet wat mijn diensten zullen zijn.

"No amount of speculation takes the place of experience."

Charles S Peirce (1839-1914)

Collected Papers of C.S. Peirce (1935)

Link naar reactie

als ik mee mag tellen als soort van medeeigenaar alleen dan niet op papier dan heb ik samen met mijn vriend een recherchebureau en daarnaast om wat creativiteit kwijt te raken een design / media bureau

Strongwood Investigations

 

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Link naar reactie

Sinds eind november heb ik samen met twee partners een boekensite (webwinkel) voor ondernemers. Ervaar ik weer eens hoe het is een bedrijf op te starten. ;)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Dan doe ik het ook maar:

 

Sinds december ondersteuning van klanten die hun administratie via internetboekhouden boeken (100% online) daarvoor 10 jaar zelfstandig, (regulier administratiekantoor).

 

 

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie

Hoi allemaal,

 

Wij hebben nu bijna 2 jaar een internetbedrijf en verkopen online tuinplanten.

En we starten in het voorjaar 2007 met een hoveniersbedrijf.

Ik pluis dan ook dit forum helemaal door voor tips, en ik moet zeggen het helpt me echt! Maar ik kom vast nog wel met wat vragen.

 

Met vriendelijke groet,

Anke ;)

 

Link naar reactie

Hey allemaal ..

 

Ik bennieuw hier en zal meteen even reclame maken ;D

Er zullen hier overigens niet al te veel mensen uit mijn doelgroep komen :P

 

Alles voor de regelmatige (wiet)roker zoals pijpjes, vloei, weegschaaltjes en zaadjes. Geen toeristen prullen maar echte spullen voor echte gebruikers..

 

 

Maar dat is meer voor de grap .. al hoop ik echt iets te gaan verkopen .. Ik wil dit jaar een ondernemersplan opstellen en eind 2007 een ander bedrijf starten, iets serieuser waar ik dan voltijd mee bezig wil zijn en niet zoals nu alleen een beetje vije tijd bestedeing ;)

 

http://www.happydude.nl

Eindelijk een eigen winkeltje om het te leren ..

Nu de grote plannen nog verwezelijken !!

Link naar reactie

Tja das een goede vraag wat voor een bedrijf heb ik;

 

evenementen organisatie bureau; sport en recreatie maar klanten kiezen vaan niet meer voor sport :) zweten onder de baas zijn tijd willen ze niet meer :o

 

en sinds vandaag weer een mooi product er bij dus het gaat goed!!

 

www.bigfungames.nl

 

En dat dan samen met een ander evenementen bureau opgezet, lang leven de samenwerking ;D

Link naar reactie

Stilzitten is niets voor mij: een nieuw bedrijf, zakelijke video op internet.

 

TV 4 Business stelt bedrijven in staat (streaming) video op TV4B én op hun eigen website te plaatsen, zonder de technologische zorgen.

 

Voor alle bedrijven: Streaming Business: www.TV4B.com

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.