Dat zal ook niet veranderen met deze website. Karim heeft gelijk.
Ik doe het maar even vetgedrukt, want je bent nogal eigenwijs zo te zien. Geeft niks, dat hebben meer ondernemers. Mezelf zeker niet uitgezonderd
De video past prima bij een hotel / restaurant in Antwerpen, niet bij een consultancy bureau. En ook dat hotel / restaurant zal zo'n video hoogstens als achtergrond gebruiken, want potentiële klanten komen niet naar de website om een videootje over België te bekijken maar voor de diensten die je aanbiedt.
Ik zou in de header, direct onder je "logo", iets zetten als "ondersteunt bedrijven die naar België willen uitbreiden". Dat is namelijk wat je bezoekers willen weten: wie ben je en wat doe je. De term consultancy is veel te vaag, dat kan echt van alles zijn, dus je moet er heel concreet bij zetten wat je doet.
Ik zou persoonlijk eerst een mooie achtergrondafbeelding op de homepage zetten en daar overheen 3 blokken met een korte omschrijven van je dienst. Onder elke dienst een button. De ene button "neem contact op", de tweede button "vraag offerte aan" en de derde button nog wat anders. Misschien onder dat blok ergens die video, maar dan wel een stuk kleiner.
Op de pagina "over ons" verwacht ik een verhaaltje over jou en je bedrijf. Wie ben jij, wat is je ervaring, waarom moet ik jou hebben? Geen verhaaltje over België. Noem de pagina dan "over België". En al helemaal niet zo'n lulverhaal als op de pagina "Ubasti". Je kunt eventueel kort vertellen waarom je die naam gekozen hebt, maar als ik de rest wil weten kijk ik wel op Wikipedia. Daar kom ik niet voor naar jouw website!
Houd je paginatitels ook gelijk, of in elk geval sterk gerelateerd aan het menu item. Als ik op "Ubasti" klik en ik krijg dan een pagina met als titel "De Egyptische Godin" met een foto van een kattenbeeld. Dan denk ik dat ik op de verkeerde pagina ben beland. Dus probeer ik het nog een keer, want ik wil wat meer weten over jouw bedrijf en de pagina "over ons" - waar die info hoort te staan - deed het ook al niet. Nee helaas, zelfde resultaat. KRUISJE!