• 0

Beoordeling website

Beste Leden,

 

Ik ben het al vaker hier tegen gekomen, en vond de aan en opmerkingen over de andere sites heel nuttig.

 

Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie meningen over mijn eigen site.

 

www.nibos.nl

 

Bedankt alvast!

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 3

Beste Roy,

 

WAUW, dat ziet er gelikt uit. En dan nu de opmerkingen

 

Algemeen

De tekst staat iets te dicht tegen de kantlijn.

Het lettertype mag wel wat groter, zeker als je, je richt op de wat oudere doelgroep.

Je titel (title tag) is overal hetzelfde, Google valt hierover. Wanneer je de titel uitbreid met 1 of 2 woorden die de huidige pagina omschrijft is het weer goed.

Waar zijn de call-to-actions?

 

de homepage:

"U hoeft zich geen extra zorgen te maken over uw bezittingen"

Dus ik moet mij wel zorgen maken? Ik wil helemaal geen zorgen.

Tevens noem je hier een aantal problemen op die je niet oplost: cultuur, de wetgeving en de taal die anders zijn. Ik blijf wel lekker thuis met de verwarming op 10.

De zinsopbouw is niet overal logisch.

 

over ons

De tekst mag wat harder, het is bijvoorbeeld niet: "een ideale bestemming" maar "de ideale bestemming".

 

Ons aanbod

Aan deze pagina wordt gewerkt..... Maak een mooi sluitend verhaal waarin je in het verhaal verteld dat wanneer men later terug komt het aanbod uitgebreid is, de presentatie klaar zal zijn. Een mooi moment om de bezoeker zich te laten registreren zodat je deze kan aanschrijven wanneer je aanbod er staat.

 

Lees meer

Oeps, een typfoutje? aftand van het strand ... Ik wou dat ik ze bij mij ook zo snel vond.

 

Polaris world

Zou je het fimpje in het Nederlands kunnen plaatsen?

 

Toevallig heb ik een week of wat geleden gekeken welke metatags er zijn dus waarom niet meteen hier plaatsen.

 

plaats hier de titel van de pagina

Maak voor elke pagina een ander, ik doe mijn bedrijfsnaam en dat de titel van de pagina

Meer handig als je veel content plaatst op andere websites,

Alleen handig voor je artikelen als je die schrijft.

Omschrijving van de pagina, ik maak altijd een standaard omschrijving en vul dit aan met een omschrijving van de pagina. Maak het niet te lang. Less is more

Wellicht de bekentste tag. Ook hier maak ik een standaard aan en vul deze aan specifiek voor de pagina

Ik weet niet of hier iets meegedaan wordt, maar kwaad kan het niet

Deze tag is eigenlijk onnodig.

Pas de aantal maanden aan indien je regelmatig iets veranderd.

Deze tag zorg ervoor dat je site niet in de chache komt, handig als je pagina regelmatig veranderd.

Geeft aan wie je demografische doelgroep is.

Geen flauw idee of deze iets doet.

Hartelijke groeten,

 

Albert-Jan van der Neut

www.webpuls.nl

webpuls.hyves.nl

www.online-marktonderzoek.com

Link naar reactie
  • 1

Ik zal eens aftrappen met wat kleine puntjes:

 

 

- Lettertype of beter gezegd het formaat is niet overal gelijk

- Het lettertype is m.i. aan de kleine kant

- Apple Quicktime plugin is niet een plugin die iedereen heeft of bereid is om te installeren

- Soms gebruik je NIBOS en dan weer Nibos

Link naar reactie
  • 1

Hoi Roy23,

 

Site ziet er netjes en verzorgd uit, een paar puntjes op de i ;D :

- Ik zou gebruik maken van meer foto's, wekt vertrouwen op. En 1 foto zegt meer dan 1000 woorden

- Wanneer ik op 'polaris world' druk loopt met internet explorer vast (versie 6), ik denk dat dat komt door de windows media player.

- ik mis nog: rekeningnummer / btw nummer

 

Succes!

Sebastiaan van der Valk helpt, als adviseur / coach / begeleider, organisaties met vormgeven aan veranderingen.

 

Daarnaast zet ik ideeën voor new business op papier, verken de ideeën en breng ze in de praktijk. Zo is bv www.espressokopjes-online.nl ontstaan en uiteindelijk verkocht per 30-12-2015.

Link naar reactie
  • 1

Hoi Roy,

 

Hierbij een aantal puntjes ;)

 

*Is deze site eigen ontwerp op basis van de kernwaarden/doel van jouw bedrijf of is het een 'template'. Ik mis wel een beetje de link tussen je activiteiten en de look van je site.

*Logo linksboven: ongeschreven conventie dat als je daar op klikt je naar 'Home' zou moeten terugkomen.

*De items HOME & OVER ONS vind ik te veel tekst hebben. Less is more. Zoals aangegeven wellicht meer foto's gebruiken en kort en krachtig, maar wel compleet aangeven wat jouw USP's zijn.

*Het is niet altijd duidelijk bij onderstreepte tekst of dit een link is of gewoon onderstreepte tekst. Ik zou hier in je stijl een duidelijk verschil in aanbrengen. Een link moet altijd duidelijk herkenbaar zijn.

*Je hebt gekozen voor een redelijk kleine schermresolutie. Ik zou er zelf voor kiezen een stapje 'breder' te gaan.

*Je moet aandacht besteden aan je meta tags.

*Op de verschillende pagina's verspringt de foto rechtsboven

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • 1

Leuke site, ziet er netjes en verzorgd uit. Toch wat puntjes:

 

- Je verkoopt vakantiehuizen, of beter gezegd: droomhuizen 8), dus dan mag het allemaal wel wat vrolijker. Vakantie is fun namelijk en als iemand je site gaat bezoeken dan moet hij/zij wegdromen van zo'n droomhuis.

 

- dus vraag me af of vierkant en donkerblauw wel goed past, verder zou je meer foto's er op kunnen zetten. Een bezoeker beslist in 2 tot 5 seconden of hij verder gaat kijken op je site. Is eerder gezegd: 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

 

- eigenlijk moet je de bezoeker verpletteren met je site: 'WOW wat een mooie vakantiehuizen'

 

- niet iedere bezoeker heeft tijd/zin om de plug in te downloaden

 

Deze puntjes van kritiek zijn trouwens mijn mening, wat de één mooi vindt, vind de ander weer lelijk om even een cliché uit de kast te halen. Probeer je te verplaatsen in je doelgroep en bedenk gewoon waar jij van onder de indruk raakt als een site over vakantie/droomhuizen bezoekt :)

 

veel succes!

http://www.b2bcontact.nl is een online ondernemersnetwerk. U kunt met dit ondernemersnetwerk gratis online netwerken en zo andere ondernemers ontmoeten. Lid worden is gratis en kost maar een minuutje van uw tijd en kan op http://www.b2bcontact.nl/lid-worden

 

http://www.b2bprojects.nl - B2B website

Link naar reactie
  • 1

De website ziet er over het algemeen netjes uit. Naast bovenstaande opmerkingen heb ik er echter nog een aantal toe te voegen:

 

De

tag wordt algemeen beschouwd als de belangrijkste tag voor zoekmachines. Maak hier gebruik van! Vermeld hierin de belangrijkste keywords waarop je gevonden wilt worden. Uiteraard met mate. Bijvoorbeeld voor je hoofdpagina dacht ik aan iets als:

"NIBOS | Nieuwbouw in Spanje | Appartement Murcia, villa Murcia"

 

Verder mis ik op elke pagina de 'call to action'. Wat wil je dat ik doe als ik onderaan de pagina ben? Wegklikken naar de concurrent? Contact met jou opnemen? Verderlezen over een aanverwant onderwerp?

Link naar reactie
  • 1

Beste Roy,

 

Heel fijn om te zien dat mijn input niet voor niets was.

 

Wat betreft de video, waarom plaats je die niet op YouTube? En vervolgens plaats je die video op je website. Het voordeel is dan dat je ook vanaf Youtube verkeer naar je website kan halen.

 

Ook als je niet gebruik wil maken van Youtube zou je de video kunnen overzetten naar een flash video. Wat je ook kiest, iedereen heeft voor de desbetreffende oplossing een plugin nodig.

 

Ik schat jouw doelgroep trouwens in als een Apple gebruiker. Gewoon even onderbuikgevoel.

 

 

Hartelijke groeten,

 

Albert-Jan van der Neut

www.webpuls.nl

webpuls.hyves.nl

www.online-marktonderzoek.com

Link naar reactie
  • 1

Morgu Roy

Hier mijn website feedback punten:

1. Waarom gebruik je niet het gehele scherm?

Je gebruikt nu maar 2/3 vanhet scherm. Voor de rest heb je toch ook betaald?

 

2. Waarom is je homepage groter dan een beeldscherm/ moet ik scrollen op een homepage?

Een krantenpagina kanik toch ook in een keer absorberen, zonder mijnhoofd te bewegen?

 

3. Banner te groot, je gooit zomaar 1/3 van j (de rest van je content) scherm weg aan een plaatje.

Deze ruimte kun je veel beter gebruiken voor content.

 

4. Telefoonnummer onder contact onderbrengen

Staat is verwarrend in de banner

 

5. Groter lettertype

Niet iedereen heeft zulke goede ogen als jij ;-)

 

6. Maak de letter zwart voor beter contrast

 

7. [ons aanbod] fotos fotos fotos Mensen willen zien wat ze kopen een logo zegt niets

 

8. [service] werk met VETGEDRUKTE koppen

 

9. [polaris world]

Zit blijkbaar een filmpje in, maar er staat op de pagina niet bij welke plugin je nodig hebt

10. Direct download link naar filmpje erbij

 

11. [contact[ naam van contactpersonen??

 

12. Contactformilier - welek velden zijn verplicht om in te vullen en welke niet?

 

13. [Privcay policy - link]

Maak er een apparte button in linkerkantlijn van, das duidelijker

 

Have fun optimizing your website & good luck with the business

 

Ronald

 

Link naar reactie
  • 1

Even een reactie van mijn zijde als video man. Quicktime word wel steeds meer gebruikt maar is nog steeds niet de overheersende speler in de markt. Ga voor een flashplayer of zoals hier al eerder gezegd is doe het via You Tube (daar ben ik overigens zelf ook mee bezig, de voormalig website bouwer heeft dit laten liggen) En het filmpje zou wat groter mogen zijn en gezien de resolutie hoeft dat niet veel problemen te geven. Hij word dan wel iets minder scherp maar is dan wel beter te zien, zeker voor de wat oudere onder ons.

 

Het filmpje op zich vind ik er gelikt uit zien maar ik zou het ook even opnieuw laten inspreken door een goede nederlandse voice over. Verder ziet de site er goed uit. Ik lees hier ook goede tips en ik ga daarvan een aantal meenemen met mijn eigen nieuwe site die binnenkort ook de lucht in gaat.

 

Succes

 

www.bezembinderproducties.nl

Link naar reactie
  • 1

Eerlijk gezegd: ik krijg geen goed gevoel bij deze website. Alles is even gelikt, het is te mooi voor woorden. Het Polaris filmpje vind ik typerend. Hoewel de urbanisacions op ouderen gericht zijn, zie je overal jonge mensen, ook met kinderen. Niet dat er ook maar een schooltje oppas of zelfs maar een speeltuintje geregeld is. Je kent de uitdrukking "If it sounds too good to be true, it probably is". Dat gevoel krijg ik erbij.

Je zou, om het geloofwaardig te maken veel meer info moeten toevoegen: over de huizen, projecten, procedures, de streek, verhalen van anderen, een aanspreekpunt in Spanje.

Een ander minpuntje: je doelgroep heeft moeite de site te lezen. De letterkleur is te licht en het type is te klein.

sorry dat ik zo negatief overkom, maar het moest me even van het hart. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

groeten, Maarten

De Fluitstudio dwarsfluiten, reparaties aanpassingen en ergonomie

http://www.fluitstudio.nl

Link naar reactie
  • 1

Beste Roy,

 

Laat uw webdesigner eens goed naar de codering van uw site kijken. Er zitten een paar schoonheidsfoutjes in die je mijns inziens niet mag maken. De ene pagina lijnt bijv weer anders uit dan de andere. Daarnaast leven we in 2009. Een website bouwen met behulp van tabellen vraagt om problemen. Simpel op te lossen met CSS.

 

Groet,

 

Mike

 

Link naar reactie
  • 1

Hallo Henri,

 

Je moet helemaal niks, je wil misschien :)

 

Tabellen zijn oorspronkelijk uitgevonden om op een nette manier gegevens weer te geven (data), niet om pagina's mee op te maken. Bij gebrek aan goede opmaakmogelijkheden is er in het verleden op grote schaal gebruik gemaakt van tabellen om pagina's vorm te geven.

 

Inmiddels is er een beter alternatief om pagina's op te maken: het gebruik van div's (div=container voor data) en een apart stylesheet (css). Zo wordt de opmaak van de inhoud gescheiden en krijgt een website kortere laadtijden. De data van de pagina wordt in de div's 'gegoten' en de opmaak van de pagina wordt in het stylesheet geregeld. Als je sites op deze manier vormgeeft voldoe je aan de standaarden die door W3C zijn vastgelegd. Meer over nut en noodzaak van webstandaarden kun je hier lezen.

Link naar reactie
  • 1

super jammer dat je dat nieuwe design niet gaat gebruiken .Ik vind het echt enorm veel beter.

 

Overigens zag ik een aantal dingen die me meteen weer opvallen nu ik je site weer bekijk. Misschien kun je nog eens kijken naar:

 

--De foto's klikbaar maken. Ik zie op de homepage fantastische appartementen. Die zou ik graag nader willen bekijken en kunnen aanklikken.

--lettertype te klein en moeilijk leesbaar op de lichte achtergrond

--duidelijkere calls to action. Ik zit nu te kijken naar de pagina van la mana. ONderaan staat heel klein "vraag de digitale brochure aan....". Het is alleen niet klikbaar. Nu moet een bezoeker weer gaan zoeken. Hoe minder klikken de bezoeker maakt hoe sneller ze die brochure aanvragen!!!

--"over ons" staat bovenaan. Vertel eerst wat je voor mensen kan betekenen voordat je begint over wie je bent.

-Wie of wat zijn jullie/ben jij. Waarom staat er geen foto van de makelaars met een biografie. En wat is Nibos, een BV eenmanszaak?

-testimonials van tevreden gebruikers met foto's.

--meer bullets gebruiken en duidelijkere tekst maken.

-de layout verbreden en strakker maken. De tekst heeft bijvoorbeeld geen indent vanaf het grijze linkermenu. Op de een of andere manier blijf ik me daaraan storen.

 

Zoals hierboven al vermeld is, de site zou veel meer vertrouwen uit kunnen stralen. Het is een te mooie brochure die zorgt dat je op zoek gaat naar het addertje onder het gras. Vervolgens ontdek je dat de site weinig informatie geeft. Dat gaat opvallen als je op zoek bent naar het addertje.

 

Ik zie ook niet meteen wat je nu eigenlijk van de mensen wilt. Wil je dat ze een brochure opvragen, moeten ze bellen, zijn er bijeenkomsten, kunnen ze je inhuren, wat is precies de bedoeling?

 

Persoonlijk vind ik de tekst te lang. Als ik op het internet zoek naar huizen kopen in het buitenland dan wil ik meteen zien dat ik goed zit op een site. Deze site dwingt je om de teksten te gaan lezen. Dan ben je mij al kwijt. De homepage zou uit duidelijke actieknoppen en sterke taglines, klikbare foto's van mooie woningen en bullets moeten bestaan.

 

Eerst de aandacht trekken en dan met de informatie komen. Nu wordt de aandacht niet direct getrokken.

 

Link naar reactie
  • 1

Ik weet niet of het al genoemd is. Maar ik doe het toch.

Je plaatjes openen nu in een pop-up, Ik zou de plaatjes weergeven in een light-box.

Dat oogt wat "luxer" wat beter past bij de sfeer die er opgewekt zou moeten worden.

 

Ook vind ik persoonlijk het design wat aan de grauwe kant. wat rondingen en een gradient als achtergrond zal al wonderen doen!

In de bijlage kun je zien dat ik me even niet kon inhouden ;) Is alleen maar om even te laten zien wat een achtergrondje kan doen.

nibos.thumb.jpg.2c59947a6022e4b94f6f1bbbc3488f56.jpg

www.iholding.eu

www.ardeka.nl

www.advertentiematch.nl

www.exqlusiv.com

Link naar reactie
  • 0

Ik zal eens aftrappen met wat kleine puntjes:

 

 

- Lettertype of beter gezegd het formaat is niet overal gelijk

- Het lettertype is m.i. aan de kleine kant

- Apple Quicktime plugin is niet een plugin die iedereen heeft of bereid is om te installeren

- Soms gebruik je NIBOS en dan weer Nibos

 

Bedankt voor de tips!!

Lettertype word nu aangewerkt, op de pc van de site bouwer is het lettertype wel het gewenste formaat maar op de meeste andere pc's helaas nog niet. :-\

Quicktime plugin zal binnenkort ook aangepast worden.

Heb alles veranderd in NIBOS :)

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roy23,

 

Site ziet er netjes en verzorgd uit, een paar puntjes op de i ;D :

- Ik zou gebruik maken van meer foto's, wekt vertrouwen op. En 1 foto zegt meer dan 1000 woorden

- Wanneer ik op 'polaris world' druk loopt met internet explorer vast (versie 6), ik denk dat dat komt door de windows media player.

- ik mis nog: rekeningnummer / btw nummer

 

Succes!

 

Na de tips heb ik meteen meer foto's geplaatst zowel op de home pagina als bij over ons en service.

Quicktime plugin zal snel veranderd worden, dan hoop ik dat de site niet meer vastloopt bij IE. 6

BTW nr is ook toegevoegd rekeningnummer zal ook spoedig volgen.

Bedankt !!

Link naar reactie
  • 0

Hoi Roy,

 

Hierbij een aantal puntjes ;)

 

*Is deze site eigen ontwerp op basis van de kernwaarden/doel van jouw bedrijf of is het een 'template'. Ik mis wel een beetje de link tussen je activiteiten en de look van je site.

*Logo linksboven: ongeschreven conventie dat als je daar op klikt je naar 'Home' zou moeten terugkomen.

*De items HOME & OVER ONS vind ik te veel tekst hebben. Less is more. Zoals aangegeven wellicht meer foto's gebruiken en kort en krachtig, maar wel compleet aangeven wat jouw USP's zijn.

*Het is niet altijd duidelijk bij onderstreepte tekst of dit een link is of gewoon onderstreepte tekst. Ik zou hier in je stijl een duidelijk verschil in aanbrengen. Een link moet altijd duidelijk herkenbaar zijn.

*Je hebt gekozen voor een redelijk kleine schermresolutie. Ik zou er zelf voor kiezen een stapje 'breder' te gaan.

*Je moet aandacht besteden aan je meta tags.

*Op de verschillende pagina's verspringt de foto rechtsboven

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

 

De site is een gedeeltelijk van een template. Ik hoop dat de link tussen mijn activiteiten en de look van mijn site nu duidelijker is geworden na het toevoegen van meer foto's!

Logo is nu ook voorzien van link naar de home pagina

Zal de tekst gaan inkorten en krachtiger proberen te maken, heb wel nu foto's toegevoegd.

Heb overal de tekst aangepast, nu zijn alleen nog maar de links onderstreept!

Ik heb het nu al meerdere keren te horen gekregen vooral bij mensen met de bredere schermen ;-) waarschijnlijk zal ik over een tijdje als ik de rest optimaal heb, de site iets breder gaan maken.

Aan het verspringen van de foto's rechtboven word nu ook aangewerkt.

Bedankt!! :)

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Roy,

 

WAUW, dat ziet er gelikt uit. En dan nu de opmerkingen

 

Algemeen

De tekst staat iets te dicht tegen de kantlijn.

Het lettertype mag wel wat groter, zeker als je, je richt op de wat oudere doelgroep.

Je titel (title tag) is overal hetzelfde, Google valt hierover. Wanneer je de titel uitbreid met 1 of 2 woorden die de huidige pagina omschrijft is het weer goed.

Waar zijn de call-to-actions?

 

de homepage:

"U hoeft zich geen extra zorgen te maken over uw bezittingen"

Dus ik moet mij wel zorgen maken? Ik wil helemaal geen zorgen.

Tevens noem je hier een aantal problemen op die je niet oplost: cultuur, de wetgeving en de taal die anders zijn. Ik blijf wel lekker thuis met de verwarming op 10.

De zinsopbouw is niet overal logisch.

 

over ons

De tekst mag wat harder, het is bijvoorbeeld niet: "een ideale bestemming" maar "de ideale bestemming".

 

Ons aanbod

Aan deze pagina wordt gewerkt..... Maak een mooi sluitend verhaal waarin je in het verhaal verteld dat wanneer men later terug komt het aanbod uitgebreid is, de presentatie klaar zal zijn. Een mooi moment om de bezoeker zich te laten registreren zodat je deze kan aanschrijven wanneer je aanbod er staat.

 

Lees meer

Oeps, een typfoutje? aftand van het strand ... Ik wou dat ik ze bij mij ook zo snel vond.

 

Polaris world

Zou je het fimpje in het Nederlands kunnen plaatsen?

 

Toevallig heb ik een week of wat geleden gekeken welke metatags er zijn dus waarom niet meteen hier plaatsen.

 

plaats hier de titel van de pagina

Maak voor elke pagina een ander, ik doe mijn bedrijfsnaam en dat de titel van de pagina

Meer handig als je veel content plaatst op andere websites,

Alleen handig voor je artikelen als je die schrijft.

Omschrijving van de pagina, ik maak altijd een standaard omschrijving en vul dit aan met een omschrijving van de pagina. Maak het niet te lang. Less is more

Wellicht de bekentste tag. Ook hier maak ik een standaard aan en vul deze aan specifiek voor de pagina

Ik weet niet of hier iets meegedaan wordt, maar kwaad kan het niet

Deze tag is eigenlijk onnodig.

Pas de aantal maanden aan indien je regelmatig iets veranderd.

Deze tag zorg ervoor dat je site niet in de chache komt, handig als je pagina regelmatig veranderd.

Geeft aan wie je demografische doelgroep is.

Geen flauw idee of deze iets doet.

 

Aan het lettertype en de kantlijn word gewerkt.

De title tag's zijn allemaal aangepast.

Heb enkele call to actions toegevoegd, moet me hier alleen nog iets verder in gaan verdiepen.

Teksten zijn aangepast nu hoeft men zich geen zorgen meer te maken ;)

Misschien moet ik een teksschrijver naar mijn teksten laten kijken ivm. met de zinsopbouw.

De tekst bij over ons heb ik ook aangepast!

Bij ons aanbod heb ik nu een korte tekst toegevoegd met uitleg. En men kan zich ook meteen laten registreren (dmv. invullen van het contactformulier) als men op de hoogte wil worden gehouden van nieuwe ontwikkelingen.

Typefoutjes zijn ook aangepast.

Helaas heb ik het filmpje alleen in het engels ben wel aan het denken om het misschien aan te passen met een nederlandse voice over.

De metatags heb ik doorgegeven aan de website bouwer.

Bedankt voor al je nuttige informatie!!! :)

Link naar reactie
  • 0

Leuke site, ziet er netjes en verzorgd uit. Toch wat puntjes:

 

- Je verkoopt vakantiehuizen, of beter gezegd: droomhuizen 8), dus dan mag het allemaal wel wat vrolijker. Vakantie is fun namelijk en als iemand je site gaat bezoeken dan moet hij/zij wegdromen van zo'n droomhuis.

 

- dus vraag me af of vierkant en donkerblauw wel goed past, verder zou je meer foto's er op kunnen zetten. Een bezoeker beslist in 2 tot 5 seconden of hij verder gaat kijken op je site. Is eerder gezegd: 1 foto zegt meer dan 1000 woorden.

 

- eigenlijk moet je de bezoeker verpletteren met je site: 'WOW wat een mooie vakantiehuizen'

 

- niet iedere bezoeker heeft tijd/zin om de plug in te downloaden

 

Deze puntjes van kritiek zijn trouwens mijn mening, wat de één mooi vindt, vind de ander weer lelijk om even een cliché uit de kast te halen. Probeer je te verplaatsen in je doelgroep en bedenk gewoon waar jij van onder de indruk raakt als een site over vakantie/droomhuizen bezoekt :)

 

veel succes!

 

Bedankt voor je tips en info!

Ik heb zoals je kunt zien inmiddels meerdere foto's toegevoegd, bij de homepagina, over ons en service.

In het aanbod zullen er snel veel volgen van de appartementen en de villa's die wij aanbieden.

Aan het filmpje word gewerkt voor een andere oplossing. (ipv. Quicktime plugin)

 

Link naar reactie
  • 0

De website ziet er over het algemeen netjes uit. Naast bovenstaande opmerkingen heb ik er echter nog een aantal toe te voegen:

 

De

tag wordt algemeen beschouwd als de belangrijkste tag voor zoekmachines. Maak hier gebruik van! Vermeld hierin de belangrijkste keywords waarop je gevonden wilt worden. Uiteraard met mate. Bijvoorbeeld voor je hoofdpagina dacht ik aan iets als:

"NIBOS | Nieuwbouw in Spanje | Appartement Murcia, villa Murcia"

 

Verder mis ik op elke pagina de 'call to action'. Wat wil je dat ik doe als ik onderaan de pagina ben? Wegklikken naar de concurrent? Contact met jou opnemen? Verderlezen over een aanverwant onderwerp?

 

Bedankt voor de comments!

De title tag's zijn aangepast.

Call to action's ook ingevoegd (hierin ga ik mij echter nog meer in verdiepen) deze zullen dan ook waarschijnlijk verbeterd worden.

Link naar reactie
  • 0

 

Met het instorten van de Britse hypotheekmarkt gooien veel Britten hun vakantiehuis in Polaris World op de markt voor een grijpstuiver. Een slimme handelaar kan daaraan verdienen. Maar zijn er ook kopers voor een mooi huis achter een hek op tientallen kilometers van het strand?

 

Klopt, er zijn inderdaad genoeg mensen die ivm. met de kredietcrisis en stijging van de rente hun woningen te koop hebben aangeboden in meerdere resorts (niet alleen in Spanje), heeft verder niks met Polarisworld te maken.

Wij zien dit in meerdere regio's en resorts.

Het resort dat je waarschijnlijk bedoelt met de villa's van € 180.000, is inmiddels bijna uitverkocht en de projectontwikkelaar bouwt deze zelfde villa's nu ook op een ander locatie door de grote vraag!

Link naar reactie
  • 0

Polarisworld is door z'n aanpak een probleem op zich.

 

Polaris World bought vast areas of agricultural land in the relatively poor area of Murcia - near the airport and 20 minutes or so from the coast. Each completely self-contained holiday resort is built around a Jack Nicklaus-designed golf course, and features shops, bars and restaurants, and eventually the company plans to have a school, cinemas and a hospital.

 

Since 2001, Polaris World says it has sold more than 7,000 holiday homes - equal to a mid-sized town in Britain. It currently has three resorts, or "urbanisations" as the Spanish call them, (some with more than 2,000 homes) either completed, or almost so. It has bought an extraordinary 30m square metres of land and is preparing a vast 22,000-home resort in Alhama.

 

Vroege kopers willen nu van hun bezit af en zijn bereid 75.000 euro verlies te nemen. Nieuwe huizen worden met een korting tot 50% aangeboden - volgens The Guardian. Als je alleen voor de nieuwe huizen bemiddelt, wordt het nog een spannende onderneming...

 

... wel een mooie site trouwens, en die huizen zien er ook prachtig uit. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.