Voor mijn nieuwe initiatief ben ik opzoek naar een aantal antwoorden op vragen die ik heb.
Van wie zou ik dat beter kunnen horen, dan van jullie!
Hulp Bij Starten heeft eigenlijk als thema in zijn concept, de DREMPELS die startende ondernemers tegen komen, juist als ze denken eindelijk eens te kunnen beginnen....
- Maar wat zijn nou de meest moeilijke drempels?
- Wanneer krijg je een gevoel van opgeven? (als je dat wel eens hebt gehad natuurlijk)
- Kon je bij iemand terecht met je drempel of heb je het zelf kunnen oplossen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HulpBijStarten
HulpBijStarten
Goedenavond,
Voor mijn nieuwe initiatief ben ik opzoek naar een aantal antwoorden op vragen die ik heb.
Van wie zou ik dat beter kunnen horen, dan van jullie!
Hulp Bij Starten heeft eigenlijk als thema in zijn concept, de DREMPELS die startende ondernemers tegen komen, juist als ze denken eindelijk eens te kunnen beginnen....
- Maar wat zijn nou de meest moeilijke drempels?
- Wanneer krijg je een gevoel van opgeven? (als je dat wel eens hebt gehad natuurlijk)
- Kon je bij iemand terecht met je drempel of heb je het zelf kunnen oplossen?
Graag jullie reacties!
Groeten,
Hester Groot
(hulpbijstarten.nl)
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16038-hoogste-drempels-voor-starters/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
91 antwoorden op deze vraag