Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
René Zonneveld
Afgelopen weekend ben ik gestart met het schrijven van een dagboek over het maken van een ondernemingsplan. Letterlijk van dag tot dag beschrijf ik de twijfels, zoektochten, successen en teleurstellingen van een starter die probeert van iets niets te maken. Ach.. jullie kennen het wel. :)
Natuurlijk ben ik op zoek naar reacties op mijn berichten. Dus kom maar op! Tegelijkertijd vraag ik me af: er is geen ruimte voor zoiets op HigherLevel? Nu niet lijkt me. Ik heb geen idee waar ik dat kwijt zou kunnen, behalve dan hier in het off-topic gedeelte. Maar een rubriekje voor ondernemersdagboeken? Dat lijkt me niet verkeerd. Er is een tijd geleden een initiatief geweest voor zo'n blog, maar ik kan het niet meer terugvinden. Ik dacht dat Annedien daarbij betrokken was...
Annedien?
Verder vind ik ook via Google weinig bijzonders. Verrassend weinig. Het lijkt me juist voor starters erg inspirerend om over en van iemand uit hun eigen branche te kunnen lezen.
Edit: o shit, ik vergeet nu natuurlijk het blog van Sprout. Maar dat is niet toevallig natuurlijk, dat is inspiratieniveau 0. Of loop ik hier nu iemand heel erg te beledigen? Goed, ik ben de beroerdste niet: niveau 1 dan. Maar dan wel op een schaal van 10.
www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |
www.tekstschrijverdeventer.nl