Ik weet me even geen raad meer en ik vraag me af of iemand weet wat ik kan doen ???.
Zelf heb ik 4 jaar een bedrijf gehad, hier ben ik mee gestopt.
De belastingdienst kwam boekencontrole doen, maar ik ben mijn administratie kwijt geraakt ivm verhuizing.
Waarschijnlijk is er een verkeerde doos weggedaan.
Nu moet ik een bedrag terugbetalen van € 20.000,- eerst zat er nog een boete bovenop van 25% dit is inmiddels kwijtgescholden. De belastingdienst wilt geen regeling treffen voor dit bedrag en ik moet dit nu in 1x op zien te hoesten maar ik heb dit geld niet. Ik heb een eigen woning zonder overwaarde en geen kostbare dingen in mijn bezit.
Ik las vd week dat de politie controle doet en mensen met een schuld kan aanhouden, kan dit ook bij mij?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Ook kan ik een BV van iemand krijgen.. als ik dit aan neem kan de belastingdienst hier iets mee?
Ik hoor graag of iemand me kan helpen en hier raar of ervaring mee heeft :'(.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
d3bbi3
d3bbi3
Hallo allemaal,
Ik weet me even geen raad meer en ik vraag me af of iemand weet wat ik kan doen ???.
Zelf heb ik 4 jaar een bedrijf gehad, hier ben ik mee gestopt.
De belastingdienst kwam boekencontrole doen, maar ik ben mijn administratie kwijt geraakt ivm verhuizing.
Waarschijnlijk is er een verkeerde doos weggedaan.
Nu moet ik een bedrag terugbetalen van € 20.000,- eerst zat er nog een boete bovenop van 25% dit is inmiddels kwijtgescholden. De belastingdienst wilt geen regeling treffen voor dit bedrag en ik moet dit nu in 1x op zien te hoesten maar ik heb dit geld niet. Ik heb een eigen woning zonder overwaarde en geen kostbare dingen in mijn bezit.
Ik las vd week dat de politie controle doet en mensen met een schuld kan aanhouden, kan dit ook bij mij?
Heeft iemand enig idee hoe ik dit aan moet pakken?
Ook kan ik een BV van iemand krijgen.. als ik dit aan neem kan de belastingdienst hier iets mee?
Ik hoor graag of iemand me kan helpen en hier raar of ervaring mee heeft :'(.
Groetjes,
Debbie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18158-wie-weet-raad-met-belastingschuld/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag