Jump to content
Ming- chè

De Grote Voorstel-Draad van HigherLevel : Welkom!

Recommended Posts

Goedemorgen!

Ook ik ben door Google regelmatig naar deze website verwezen. Dat begon al vanaf een kans om in te kopen bij mijn werkgever in 2008. Destijds veel zelf gelezen over waar zoal rekening mee te houden en uiteindelijk op advies van accountant niet mee doorgegaan. Sinds eind 2016 echter weer de handschoen opgepakt en onder andere voorwaarden dit jaar wel de stap gemaakt en ook nu weer veel hulp gehad van dit forum. Aangezien ik nu wel met een klein vraagje zit, waar ik mijn accountant op dit moment niet lastig mee wil vallen, nu toch maar eens geregistreerd!

Bedankt voor de vele besproken onderwerpen waar ik al veel aan heb gehad en wie weet kan ik ook eens een zinvolle aanvulling geven in de toekomst!

M.v.g.,

Arjen

Beste Arjen,

Ook jij van harte welkom op dit forum en bedankt voor het voorstellen én je voornemen ook zelf bij te dragen

(niet verplicht overigens, maar wel gewenst:classic_cool:

Groet, 

Norbert

B2Bsure ->  vooruithelpers bij risicomanagement & verzekeringen

Vragen over AOV, broodfonds en UWV of een vrijblijvende offerte van één van de beste AOV-adviseurs van Nederland? ->  Contact

Hoi!

Sinds kort ben ik hier mee aan het lezen, maar ik heb me nog niet voorgesteld.

Ik ben Sanne Osinga en ben bezig met het opstarten van ontwerp + recycle atelier POESMETPEREN. 

Hier ga ik aan de slag als grafisch ontwerper, waarbij ik bedrijven help met hun visuele communicatie en (personal) branding.

Daarnaast ga ik tweedehands meubels en woonspullen upcyclen en eigen werk verkopen in mijn webshop. 

Als ontwerper vind ik het heel belangrijk om met mijn werk de wereld een stukje mooier, leuker en beter te maken.

Ik heb een grote droom waar ik naar toe ga werken via POESMETPEREN, maar waarvan ik niet weet of ik me daar nu al over uit moet spreken.

Ik hoop hier veel tips en inspiratie te vinden en hopelijk kan ik ook anderen helpen! :-)

Groetjes!

Hallo beste forumleden,

Ben nieuw hier, volg wel al een tijdje verschillende onderwerpen en nu toch maar eens aangemeld!

Ben Marijn, 35 jaar en wij hebben onze eigen meubelzaak wat de laatste is verschoven naar voornamelijk online.

Met name geïnteresseerd in (online) marketing. 

Diverse antwoorden op vragen - zonder ze te stellen - heb ik hier wel eens gevonden. (ook op andere gebieden)

Grt

Beste Sanne en Marijn,

Dank voor het voorstellen en welkom op Higherlevel

Bij toeval zijn jullie beiden actief zijn in de online verkoop van meubels; wellicht kunnen jullie ervaringen en tips delen. 

Groet,

Norbert 

Vragen over AOV, broodfonds en UWV of een vrijblijvende offerte van één van de beste AOV-adviseurs van Nederland? ->  Contact

Beste forumleden, 

Na wat topics gelezen te hebben geregistreerd!

Mijn naam is Aymen Elgabely, 26 jaar. Woonachtig in Emmeloord.

Mijn passie is vastgoed.

Ik hoop via dit forum mijn mentor te vinden. Een mentor die dit pad voor mij bewandeld heeft en is uitgegroeid tot een ware ondernemer. 

Hiervoor wil ik werken voor mijn mentor, inruil voor een stukje van zijn /haar tijd. Tijd om mij te trainen, vormen en te begeleiden tot een ware ondernemer met de juiste mindset. Wat hopelijk groeit tot een sterke vriendschap. 

Ik bied doorzettingsvermogen, winnaars mentaliteit, leergierig en een honger naar financiële vrijheid. 

Ik kijk uit naar onze samenwerking. 

Goedenavond,

Vanwege dat ik regelmatig op jullie forum terecht ben gekomen en nu zelf ook een account heb aangemaakt, zou ik mij ook graag even aan jullie willen voorstellen. Bij deze dus,

Mijn naam is Marc Berrevoets, 28 jaar oud. Momenteel werk ik part-time als ZZP (oedeem)fysiotherapeut in Rotterdam. Daarnaast heb ik een eigen bedrijfje in het aanbieden van ergonomische zitoplossingen met hiervoor een paslocatie in Capelle aan den IJssel. Ik bied hier met name aangepaste maatwerk bureaustoelen voor mensen met langdurige zitklachten, waarbij al sprake is van verzuim of dreigend verzuim. Een vak wat mijn vader zelf 18 jaar heeft uitgeoefend en ik met veel plezier verder voortzet en vorm geef.

Lid ben ik hier geworden omdat ik hopelijk verder veel interessante dingen kan lezen betreft ondernemen en of financiële/ belasting vraagstukken. Hopelijk kan ik hier voor jullie ook een waardevolle bijdrage in leveren.

Mvg,

Marc.

Beste Aymen en Marc,

Dank voor het registreren en het voorstellen en hartelijk welkom op Higherlevel!

Groet,

Norbert 

Hallo forumleden,

Mijn naam is Robbin en ik werk nu full-time als ZZP software programmeur en wil daarnaast een eigen bureau op gaan zetten in recruitment en detachering.  

Ik heb me aangemeld op dit forum om uit te zoeken welke mogelijkheden er zijn voor het opstarten van dit bedrijf, alsmede uit te zoeken hoe ik de efficiëntie van mijn bestaande bedrijf kan verhogen.

Alvast bedankt voor alle adviezen,

Groet,

Robbin

Posted (edited)

Goedenavond,

Na zo lang weg te zijn geweest (jaren!) leek opnieuw voorstellen me wel zo netjes, dus bij deze.

Bijna 40, ondernemer sinds 2002. Regio Drenthe en Brabant. Ik sta open voor projecten, samenwerkingen, etc.

Groetjes JP

Edited by jpvdmeer

Kleding bedrukken doe je natuurlijk bij de leukste online kledingdrukkerij van NL en BE.

Bezoek 👕Kleding bedrukken op Bedrukt.nl voor: 

✔Goede kwaliteit ✔Betaalbare prijzen ✔Zelf online ontwerpen ✔Modieuze kleding ✔Bedrukken vanaf 1 stuk

Haha, misschien moet dan aan het hoofdkwartier een bestelling doorgegeven worden dat een aantal shirtjes #midlifecrise bedrukt moeten worden! Welcome back!

Highio

HelikopterLandingsplaats...

Beste Robbin: welkom op Higherlevel! 

en JP welkom terug. 

11 uur geleden, Highio zei:

Haha, misschien moet dan aan het hoofdkwartier een bestelling doorgegeven worden dat een aantal shirtjes #midlifecrise bedrukt moeten worden! Welcome back!

Highio

Haha, de harde realiteit. Maar goed idee,je weet me te vinden 😉

Bedankt voor de verwelkoming. 

Kleding bedrukken doe je natuurlijk bij de leukste online kledingdrukkerij van NL en BE.

Bezoek 👕Kleding bedrukken op Bedrukt.nl voor: 

✔Goede kwaliteit ✔Betaalbare prijzen ✔Zelf online ontwerpen ✔Modieuze kleding ✔Bedrukken vanaf 1 stuk