• 0

ook een website beoordeling gevraagd..

Beste mensen.

 

Onlangs meldde ik in het “aarch” topic mijn scheiding van mijn vorige onderneming.

Na anderhalf jaar zwoegen heb ik moeten constateren dat ik een andere koers moest varen en heb ik mijn 50% aandeel verkocht voor het pijnlijke bedrag van €1.00

Nu, na iets meer dan anderhalve maand ben ik en mijn nieuwe onderneming klaar voor de nieuwe start.

 

Dat valt niet mee overigens. “Even” opnieuw starten. De negatieve energie die enorm bezit van je heeft gemaakt weer omzetten in positieve. Maar goed, onder het motto, No guts No glory heb ik mezelf voorgehouden dat als je leert van je fouten, duidelijk je eigen visie voor ogen hebt en je de (eigen)wijsheid in je hebt om kansen te zien, moet je er voor gaan.…

 

In het kader van kostenbesparing heb ik gekozen voor een Go-On website van HL administrator Djluc. Ik wil graag mijn site ter beoordeling plaatsen en ook Luc zal de reacties hierop wel willen volgen denk ik.. De teksten heb ik zelf geschreven maar ik heb wel besloten een eindredactie te laten doen door Schrijf.be. Zij hebben vooral gecontroleerd op spelling en grammatica.

Hierdoor kan het wel zijn dat enkele zinnen een Vlaams tintje hebben gekregen. In mijn ogen niet verkeerd aangezien ik ook de domeinnaam.be heb geregistreerd.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

 

Groet

 

Ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

Ik heb vorig jaar een aantal maanden getest met en zonder tarieven op de site. Daarbij viel het op dat de mensen die informatie vroegen terwijl de tarieven bekend waren, sneller waren met de beslissing. Toch viel het ook op, dat het aantal mensen wat contact opnam,aanzienlijk minder was dan toen de tarieven niet zichtbaar waren.

Een interessante test-case over tarieven wel of niet online zetten.

Maar uiteindelijk gaat het toch om het aantal afgesloten orders, niet om het aantal contacten. Ik ben dan wel benieuwd in welke periode je de meeste orders afgesloten hebt?

Link naar reactie
  • 1

Toen ik 1,5 geleden met mijn website begon ben ik ook op zoek gegaan naar een telefoonservice (in Dtl. dan). Ik heb heel lang op internet moeten zoeken. Voor mij was betrouwbaarheid zeer belangrijk (dus niet ergens iemand die dacht ‘och, laat ik eens een telefoonservice beginnen’ en 1 jaar later ermee stopt) – en de kosten natuurlijk.

 

Bij Regus (waar ik nu zit) kun je de tarieven op de site zien (ook niet tot in de details). Een ander bedrijf heeft mij de tarieven per e-mail gestuurd. Weer een ander bedrijf deed ook ‘adwords’ erbij en heeft mij tot 2 x toe hele verhalen over adwords zitten vertellen aan de telefoon.

 

Gebeld heb ik ze uiteindelijk allemaal, want voor mij was ook belangrijk hoe het bedrijf zich presenteert.

 

Bij Regus vond/vind ik prettig dat ze verschillende pakketten aanbieden. Heel duidelijk! Ik zocht nl. een postadres, een telefoonnummer EN een telefoonservice. Ze maken ook nog verschil in wel of niet doorschakelen, beantwoorden, berichten doorgeven per e-mail, sms…. enz.. Erg transparant allemaal. Voor mij was alleen al door de info op hun website duidelijk wat ik van hun diensten kon verwachten.

 

 

Als ik ergens informatie opvraag wil ik niet gebeld worden. Ik heb nog een job en kan niet altijd en overal praten (vandaar dat ik dus een telefoonservice heb ;)).

 

Dat de tarieven niet op de site staan lijkt me niet zo’n probleem. Als je maar een knopje hebt waar staat ‘Vraag hier onze tarieven aan’. Geen wazig formuliertje waar ik dan een zeurende mevrouw of mijnheer aan de lijn krijg die me verteld hoe goed ze het wel doen.

 

Als ik op jouw tarieven pagina ben, zie ik alleen een knopje (“nee, ik wil geen contact, ik wil jouw tarieven”). En dan klik ik toch maar op (want er is niks anders) en dan lees ik dit: “U kunt natuurlijk ook onderstaande contactformulier invullen en dan nemen wij contact met u op.” Hier zou ik dus wel 3 x nadenken voordat ik mijn gegevens achterlaat, want ik wil nog steeds niet dat jij met mij CONTACT opneemt. Ik wil jouw tarieven!

 

Verder… heel veel succes!

 

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad een grote stap Ronny! Dat je maar veel succes mag hebben!

 

Wellicht handig om in je handtekening hier wat meer beschrijvende woorden te linken voor je Google ranking!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Ernst,

 

Dank je voor je reactie.

Ik kom daar natuurlijk graag bij je op terug  maar zal dit even doen middels een pb’tje.

 

Toch wil ik eerst reageren op het “sleutel”woord transparantie.

In het kader van transparantie is er natuurlijk niets tegen het kenbaar maken van de tarieven.

Echter ik mis dan 2 dingen namelijk,

 

Antwoord op de vraag wanneer klanten geen contact zoeken, of dit dan komt door de tarieven of door de website?

Het 2e ding is dat ik hierdoor een contact moment mis met de klant. Indien deze namelijk informatie wenst, bel ik in meeste gevallen. Het vertrouwelijke van de stem is toch iets anders dan afwikkeling per e-mail.

Juist nu kan ik dus telefonisch al het een en ander uitleggen en vervolgens de tarievenlijst sturen. Hierbij hou ik ook nog de mogelijkheid open om deze klant bij geen interesse

 

Dus wat is wijsheid?

 

Groet, Ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Ziet er an sich goed uit....

 

Maar wel erg origineel dat je de naam detelefoondienst.nl gebruikt en je site in KPN groen hebt gemaakt.

 

Ik vrees dat je eerdaags met advocatendienst.nl te maken krijgt.

 

Dacht ik ook maar die merkregistratie van KPN (groen) schijnt niet meer geldig te zijn.

Link naar reactie
  • 0

Ziet er an sich goed uit....

 

Maar wel erg origineel dat je de naam detelefoondienst.nl gebruikt en je site in KPN groen hebt gemaakt.

 

Ik vrees dat je eerdaags met advocatendienst.nl te maken krijgt.

 

o ja?? :(

 

dat is even minder nieuws. ik heb zelf nog niet eens een keer de vergelijking met KPN gemaakt of zelfs niet eens aangedacht.

en ik was juist zo trots op die naam..

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Site ziet er netjes uit, denk dat je van de KPN niets te vrezen heb daar je kleurstelling toch anders is.

 

Jammer dat nog niemand je er op gewezen heeft dat er een speciale topic is voor het beoordelen van websites.

 

Edit: Ik kan nergens de NAW gegevens vinden.

Link naar reactie
  • 0

Hallo ironny,

 

Leuk idee, een tijdje terug (aantal jaar) had ik zoeits ook al gezien, maar ook daar kon ik de prijzen niet vinden.

Ik zou er best gebruik van willen maken, maar ik kan niet zien of het nu een 24 uurs dienst is of niet en wat de prijzen nu exact zijn, dit is jammer waardoor ik af zou haken.

Met de teksten is volgens mij niet zoveel mis, ook de domeinnaam ie goed alleen moest ik wel in 1e instantie denken aan KPN (telefoongids)

Misschien kun je een FAQ erbij maken ?

want wat zijn de kosten als klant alsnog ophangt bij jullie ?

is er een contract ?

etc...

 

succes in ieder geval.

 

WebwinkelCommunity forum is nu #GRATIS : De gratis webshop community

Patrick Heijmans:  Online marketing specialist en consultant

Link naar reactie
  • 0

@TvG,

 

Ik had de uitspraak van de Belgische rechter op een andere site gezien. Niettemin dank voor het posten van de link.

 

Ik kan hier een uitvoerige juridische verhandeling gaan houden, waarom voornoemde ondernemer een rechtszaak zal gaan verliezen en KPN weer van stevige jurisprudentie zal voorzien, maar dat doe ik niet. Dan ben ik meer dan een uur onderweg en dat is het me niet waard. Ik blijf bij m´n standpunt dat KPN in deze een juridisch godsgeschenk krijgt aangereikt.

Link naar reactie
  • 0

Hij motiveerde het kneuzen als volgt: ´Gebruik aub normaal taalgebruik ipv dat hoogdravende gedoe. WaltervL´

 

Dus alleen Jip en Janneke taal is hier toegestaan?

 

De taalpolitie regeert hier klaarblijkelijk volgens het evangelie van de afgunst ::)

 

 

 

Neeuu.... Het zijn echt geen domme jongens of meisjes hier, maar er lezen ook zeer veel onervaren ondernemers of belangstellenden mee, en dan is het prettig dat men niet eerst de Dikke van Dale erbij moet halen om een berichtje te kunnen lezen..... ;)

 

Groet, Marcel

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.