Net mijn eerste maand als startende onderneemster achter de rug en nu hier mijn eerste dag op HigherLevel. Ik heb zo eens even rondgekeken en zie toch wel flink wat ervaring en professionaliteit in jullie antwoorden. Zodoende hoop ik dan ook daar wat gebruik van te kunnen maken.
Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Tessa en ik ben eigenaresse van TaskHero Company, website: www.taskhero.nl . Ik heb een dienstverlenend bedrijf met medewerkers tussen de 15-19 met als doelgroep professionele organisaties welk ondersteuning kunnen gebruiken mbt taken die weinig onderwijs behoeven op kantoor niveau. Zelf ben ik slechts 21 lentes jong en ben nog niet ontzettend ervaren in het bedrijfsleven, maar wel ervaren met de werkzaamheden die deze werknemers uit zouden kunnen voeren. Afgelopen zomer heb ik mijn studie International Business afgerond en tijdens mijn studie o.a. stage gelopen bij een toonaangevende bank waar ik ook flink wat professionals heb gesproken die toen veel in mij als ondernemer zagen en ook in het concept. Over de jaren heen heb ik meerdere verkoop ervaring opgedaan maar dan in de product verkoop ipv van dienstverlening, welk altijd met groot succes samen ging.
En nu het volgende, wellicht voelen jullie het al aan komen; momenteel ben ik twee maanden bezig met mijn onderneming, onstaan uit ambitie, een probleem dat ik zag in het bedrijfsleven en de kennis dat ik verkoop kan realiseren met producten. Met betrekking tot mijn onderneming qua aquisitie heb ik verschillende organisaties gesproken, ben abrupt kantoren binnen gewandeld, heb ze zowel telefonisch als per email benaderd en dat alles zonder succes. Veelal krijg ik antwoorden als: hmm, klinkt interessant en ik neem contact met je op als ik meer weet, Nee bedankt wij hebben stagiaires, nee bedankt we hebben genoeg personeel, de juiste persoon is nu niet voor u aanwezig hij zal contact met u opnemen, en nog veel meer..
Nu mijn vragen:
Een ervaren ondernemer/professional; twijfelt hij/zij aan de kwaliteit van een jonge ondernemer meer dan aan ieder ander? En zouden jullie hier wellicht tips voor hebben om wel vertrouwen te winnen?
Heeft iemand wellicht nog tips met betrekking tot dienst verlening verkoop vs. Product verkoop?
En nu ik mijn concept heb uitgelegd en jullie de website hebben kunnen bekijken, wat zou jullie tegen houden om niet voor de dienstverlening te gaan? En als jullie aantoonbare punten hebben welk vragentekens oproepen, hebben jullie dan nog tips?
Kortom: een schreeuw om tips van ervaren ondernemers en professionals!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hero
Hero
Beste ondernemers en bezoekers van HigherLevel,
Net mijn eerste maand als startende onderneemster achter de rug en nu hier mijn eerste dag op HigherLevel. Ik heb zo eens even rondgekeken en zie toch wel flink wat ervaring en professionaliteit in jullie antwoorden. Zodoende hoop ik dan ook daar wat gebruik van te kunnen maken.
Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Tessa en ik ben eigenaresse van TaskHero Company, website: www.taskhero.nl . Ik heb een dienstverlenend bedrijf met medewerkers tussen de 15-19 met als doelgroep professionele organisaties welk ondersteuning kunnen gebruiken mbt taken die weinig onderwijs behoeven op kantoor niveau. Zelf ben ik slechts 21 lentes jong en ben nog niet ontzettend ervaren in het bedrijfsleven, maar wel ervaren met de werkzaamheden die deze werknemers uit zouden kunnen voeren. Afgelopen zomer heb ik mijn studie International Business afgerond en tijdens mijn studie o.a. stage gelopen bij een toonaangevende bank waar ik ook flink wat professionals heb gesproken die toen veel in mij als ondernemer zagen en ook in het concept. Over de jaren heen heb ik meerdere verkoop ervaring opgedaan maar dan in de product verkoop ipv van dienstverlening, welk altijd met groot succes samen ging.
En nu het volgende, wellicht voelen jullie het al aan komen; momenteel ben ik twee maanden bezig met mijn onderneming, onstaan uit ambitie, een probleem dat ik zag in het bedrijfsleven en de kennis dat ik verkoop kan realiseren met producten. Met betrekking tot mijn onderneming qua aquisitie heb ik verschillende organisaties gesproken, ben abrupt kantoren binnen gewandeld, heb ze zowel telefonisch als per email benaderd en dat alles zonder succes. Veelal krijg ik antwoorden als: hmm, klinkt interessant en ik neem contact met je op als ik meer weet, Nee bedankt wij hebben stagiaires, nee bedankt we hebben genoeg personeel, de juiste persoon is nu niet voor u aanwezig hij zal contact met u opnemen, en nog veel meer..
Nu mijn vragen:
Een ervaren ondernemer/professional; twijfelt hij/zij aan de kwaliteit van een jonge ondernemer meer dan aan ieder ander? En zouden jullie hier wellicht tips voor hebben om wel vertrouwen te winnen?
Heeft iemand wellicht nog tips met betrekking tot dienst verlening verkoop vs. Product verkoop?
En nu ik mijn concept heb uitgelegd en jullie de website hebben kunnen bekijken, wat zou jullie tegen houden om niet voor de dienstverlening te gaan? En als jullie aantoonbare punten hebben welk vragentekens oproepen, hebben jullie dan nog tips?
Kortom: een schreeuw om tips van ervaren ondernemers en professionals!
Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties.
Met vriendelijke groet
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24662-adviezen-voor-een-jonge-onderneemster-en-strategie-voor-dienst-vs-product-verkoo/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag