• 0

Apple lanceert Schone Lei

 

Ga alvast maar domeinnamen claimen! Toen Apple in 1993 zijn eerste Newton lanceerde, stuurden we ter promotie een gelijkvormig leitje het handelskanaal in. Zeventien jaar later komt Apple met de iSlate. Ben benieuwd naar innovatieve toepassingen en SlateApps.

 

Iemand nog interesse in de eerste generatie Newton?

 

(nooit gebruikt)

applenewton.thumb.jpg.ec1979a0e048cb95c635aa8f7596d1f3.jpg

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Gewoon online bij Apple bestellen, dan heb je hem in 2 dagen in huis. Hoef je niet te gaan kijken. ;)

Ben ik te ongeduldig voor, ik wil 'm meteen vastpakken en meenemen.

 

ps: iPhone 4 rocks. Van de deathgrip nog niets gemerkt...

Link naar reactie
  • 0

Maar je moet je eens voorstellen wat iemand, die slechts 2 vingers heeft, nu kan met MacOSX. Hier zou je heel veel mensen blij mee kunnen maken. Waarschijnlijk zijn er nu nog allerlei superdure PC-oplossingen om zulke mensen ook te kunnen laten surfen. Dat kan nu gewoon met dit losse trackpad en MacOSX 10.6.4. Een wereld kan voor die mensen opengaan.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik sta er nog steeds versteld van dat mijn moeder, die met een normaal toetsenbord niet kan werken vanwege lichamelijke beperkingen, met een iPad zo goed uit de voeten kan. We kunnen zeggen wat we willen, maar op UI gebied loopt Apple toch wel heel erg voorop.

Link naar reactie
  • 0

24 jaar geleden wist ik dat ook al op m'n Apple IIc. Het leuke is dat de basis commando's nog steeds even simpel en hetzelfde zijn. Daarom werk ik nu nog steeds het liefst met een US-system. Dat is me allemaal veel vertrouwder. Je moet eens voor de gein bij een Duitser achter de PC gaan staan kijken......

 

PS Jouw iMac krijgt een update om die Trackpad te gebruiken. Nu kun je moeder daar ook gebruik van laten maken.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

24 jaar geleden wist ik dat ook al op m'n Apple IIc. Het leuke is dat de basis commando's nog steeds even simpel en hetzelfde zijn. Daarom werk ik nu nog steeds het liefst met een US-system. Dat is me allemaal veel vertrouwder. Je moet eens voor de gein bij een Duitser achter de PC gaan staan kijken......

 

PS Jouw iMac krijgt een update om die Trackpad te gebruiken. Nu kun je moeder daar ook gebruik van laten maken.

Die update heb ik, maar het probleem van mijn moeder is mede dat het in een rolstoel zo verrot lastig is achter een toetsenbord te werken, tenzij je daarvoor een apart bureau hebt hebt. Mijn moeder blijft gewoon lekker connected met haar iPad.

Link naar reactie
  • 0

Dat is waar, maar je moet toch eerst de iPad of de iPhone, of de iPod Touch beleefd hebben, om de mogelijkheden en functies te beleven, die hiermee mogelijk zijn. Apple heeft (heel slim) bepaalde technologie gepatenteerd, zodat bepaalde functies alleen bij deze modellen worden toegepast. In mijn optiek is het daardoor bijna onmogelijk voor de concurrentie om dit te evenaren.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Voor de Apple-haters en de Balmer-lovers gloort er hoop!

Voor ondergetekende Microsoft fanboy (inclusief allerlei - overigens lang verlopen - MCSE etc certificeringen, en bezit van de eerste WinCE devices en zo ongeveer alle WIndows telefoons vanaf de Orange SPV) zit de charme van de apple devices juist in het gesloten concept, waarin je niet de ongebreidelde mogelijkheid hebt van alles in te stellen en de installeren. Ik denk dat Microsoft het niet gaat redden.

Link naar reactie
  • 0
1 Apple Tablet iPad WiFi 32GB € 521,43
morgen af te halen bij 4Launch.

 

Gisteren 20 minuten mee gespeeld bij de Mediamarkt die ze over 2 weken verwacht. Heerlijk apparaat voor een waanzinnige prijs.

 

Zit er aan te denken om beneden waar de Ipad komt mijn Email te lezen als webmail om die vervolgens eventueel opgeschoond in de werkkamer in outlook van de pop3 te halen (ja ik heb een Iphone en morgen een Ipad maar een windows PC waar ik erg tevreden over ben). Is daar geen handige app voor?

Link naar reactie
  • 0

...

Zit er aan te denken om beneden waar de Ipad komt mijn Email te lezen als webmail om die vervolgens eventueel opgeschoond in de werkkamer in outlook van de pop3 te halen (ja ik heb een Iphone en morgen een Ipad maar een windows PC waar ik erg tevreden over ben). Is daar geen handige app voor?

Misschien rare opmerking maar is het niet beter keer over te stappen naar imap mail? Het blijft dan op de server en je kan het vanaf overal opvragen. Het is dan ook meteen up-to-date zeg maar, geen synchronisatie gedoe dus.

 

Inmiddels heb ik ook een iMac, nog niet fulltime in gebruik maar het is erg leuk speelgoed. ;D Alsof je steeds weer een handigheid of mooi extraatje ontdekt...

Link naar reactie
  • 0

Hoe zat dat ook al weer met goedkeuring van Apple producten of toepassingen voor medisch gebruik? Desalniettemin natuurlijk geweldig uitgenut!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Daar heb ik ook vaag wel eens iets van gehoord. Ik weet wel dat er soms botsingen zijn met de VS-Overheid. Zo mocht de nieuwe G4 destijds niet naar China en Rusland. En er was een bericht dat een passagier met een net uitgebrachte Macbook Air, niet aan boord van een vliegtuig mocht. Werd niet geloofd dat het een laptop was.

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

Ik wacht mooi op Google's tablet. Ik heb absoluut geen spijt dat ik gewacht heb op de Nexus One. De iPhone 3Gs steekt er schril bij af en de iPhone 4 is niet veel beter en bijna 2x zo duur. Daarnaast spreekt het open karakter van Android me heel erg aan.

Dat is mooi. Wat is er dan wat de iPhone niet kan en die Nexus wel?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.