Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Frans Sijtsma
Diverse leden van higherlevel zijn benaderd door een bedrijf dat zich Q5, Cube5 of iets in die geest noemt met het verzoek vragen te mogen stellen over een nieuw te vormen internetcommunity voor ondernemers.
Dit naar aanleiding van de aanwezigheid van deze leden op HL
Ook ik ben gebeld (ze hadden even niet door dat ik moderator was, helaas) en heb ze doorverwezen naar Mikky om daarmee te praten en wellicht samen te werken.
Helaas is dat niet gebeurd en presenteren ze zich nu bij andere HL-ers als mogelijke samenwerkingspartner van HL om waarschijnlijk op die manier meer vertrouwen te wekken.
LET WEL: Dat mensen je bellen kan altijd gebeuren en daar kun je het beste zelf op reageren maar op dit moment is er geen enkele intentie vanuit HL om met deze partij samen te werken en is er geen contact geweest.
Verder zijn ze vergeten het bel-me-niet register te raadplegen ;)
Tot zover dit informatiebulletin :)
Frans
Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic