Ik neem (nog) geen stelling, maar open graag de discussie n.a.v. dit topic
Het is op HL verboden om fiscale ontduikingstips te vragen en te posten (daar zal dus ook streng op toegezien worden), maar ik ben toch benieuwd hoe jullie mening is over de vraag hoe jullie de belastingdruk ervaren in NL?
Voor de goede orde: alles telt mee: BTW, IB, VPB, Dividendbelasting, etc. ongeacht de rechtsvorm. Zet de rechtsvorm er wel bij, anders mist een reactie haar doel.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Joost Rietveld
Joost Rietveld
Zie topic titel.
Ik neem (nog) geen stelling, maar open graag de discussie n.a.v. dit topic
Het is op HL verboden om fiscale ontduikingstips te vragen en te posten (daar zal dus ook streng op toegezien worden), maar ik ben toch benieuwd hoe jullie mening is over de vraag hoe jullie de belastingdruk ervaren in NL?
Voor de goede orde: alles telt mee: BTW, IB, VPB, Dividendbelasting, etc. ongeacht de rechtsvorm. Zet de rechtsvorm er wel bij, anders mist een reactie haar doel.
groet
Joost
DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26090-discussie-betalen-we-als-ondernemers-in-nl-te-veel-belasting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
165 antwoorden op deze vraag