Ik zie deze vraag hier en daar terug in het forum, maar telkens als subvraag waarop ik geen heldere antwoorden vind, dus ik stel deze graag als aparte vraag.
Factureer jij je reistijd als gewerkte uren? Wanneer wel en wanneer niet? Waarom wel of waarom niet?
Noot: ik werk zoveel mogelijk thuis, maar in geval van een overleg of als ik een cursus ga geven reis ik minimaal een uur heen en een uur terug (dit geldt voor alle opdrachten die eraan gaan komen). Ik reis vrijwel altijd met het openbaar vervoer.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pattygolsteijn
pattygolsteijn
Ik zie deze vraag hier en daar terug in het forum, maar telkens als subvraag waarop ik geen heldere antwoorden vind, dus ik stel deze graag als aparte vraag.
Factureer jij je reistijd als gewerkte uren? Wanneer wel en wanneer niet? Waarom wel of waarom niet?
Noot: ik werk zoveel mogelijk thuis, maar in geval van een overleg of als ik een cursus ga geven reis ik minimaal een uur heen en een uur terug (dit geldt voor alle opdrachten die eraan gaan komen). Ik reis vrijwel altijd met het openbaar vervoer.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26495-reistijd-factureren-als-gewerkte-uren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag