Ik ben nu sinds kort zelfstandig ondernemer geworden en heb nog geen inkomsten dus mijn vraag is voor welke uitkering kom ik in aanmerking? Heb al wel een poosje gezocht op internet en dergelijke maar kan zelf niks vinden.
Voor en WW uitkering kan ik niet in aanmerking komen aangezien ik net niet aan de hoeveelheid uren kom van mijn vorige werkgever de periode valt er helaas net buiten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TimSchoeman
TimSchoeman
Hallo,
Ik ben nu sinds kort zelfstandig ondernemer geworden en heb nog geen inkomsten dus mijn vraag is voor welke uitkering kom ik in aanmerking? Heb al wel een poosje gezocht op internet en dergelijke maar kan zelf niks vinden.
Voor en WW uitkering kan ik niet in aanmerking komen aangezien ik net niet aan de hoeveelheid uren kom van mijn vorige werkgever de periode valt er helaas net buiten.
Mvg,
Tim Schoeman
TIDA Consultancy's
TIDA Consultancy's
Http://www.tidaconsultancy.com (hoofdsite onder constructie)
Http://www.tidaverhuur.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28616-uitkering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag