Mij is niet helemaal duidelijk hoe de 6% regeling in elkaar steekt.
Daarom heb ik de volgende vraag:
Als ik een opdracht maak voordat de 6% regeling van toepassing was, en in november 2010 de factuur hiervan verstuur, mag ik dan de 6% regeling gewoon toepassen op de loonkosten? De klant wil namelijk dat de factuur wordt gespecificeerd in materiaal en loonkosten om goedkoper uit te zijn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pvd1984
pvd1984
Beste Forumleden,
Mij is niet helemaal duidelijk hoe de 6% regeling in elkaar steekt.
Daarom heb ik de volgende vraag:
Als ik een opdracht maak voordat de 6% regeling van toepassing was, en in november 2010 de factuur hiervan verstuur, mag ik dan de 6% regeling gewoon toepassen op de loonkosten? De klant wil namelijk dat de factuur wordt gespecificeerd in materiaal en loonkosten om goedkoper uit te zijn.
Vraag me af of dit wel mogelijk is...
Ik hoor graag van jullie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29970-6-regeling-toepassen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag