Momenteel ben ik druk bezig met het opstarten van een eigen koffiebar. Gesprekken zijn er met de gemeente en ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan.
Het meest moeilijke punt voor mij is echter alleen de verkoopvoorspellingen. Ik snap dat het er uiteraard van af hangt van je locatie, promotie, presentatie, prijs en zo verder, maar ik vraag me af hoe jullie dit destijds hebben gedaan?
Ik heb wel enkele cijfers van een tweetal andere bedrijven (hoewel dit geen koffiebars zijn). Ben daarnaast ook gaan 'turven' bij andere koffiebars
Mensen met tips/informatie hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robhan
robhan
Beste ondernemers,
Momenteel ben ik druk bezig met het opstarten van een eigen koffiebar. Gesprekken zijn er met de gemeente en ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan.
Het meest moeilijke punt voor mij is echter alleen de verkoopvoorspellingen. Ik snap dat het er uiteraard van af hangt van je locatie, promotie, presentatie, prijs en zo verder, maar ik vraag me af hoe jullie dit destijds hebben gedaan?
Ik heb wel enkele cijfers van een tweetal andere bedrijven (hoewel dit geen koffiebars zijn). Ben daarnaast ook gaan 'turven' bij andere koffiebars
Mensen met tips/informatie hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30747-opstarten-koffiezaak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
34 antwoorden op deze vraag