Al een tijdje lees ik mee op dit forum, en vandaag heb ik me dan eindelijk maar eens aangemeld.
Als eerste moet ik erbij zeggen dat ik van Nederlandse afkom ben en nu in Belgie woon en een bedrijf heb.
Mijn bedrijf bestaat uit paarden.
Ik ben nu genoodzaakt de boeken neer te gaan leggen, maar ben zo bang voor wat er komen gaat. De spullen maken mij niet uit, maar de paarden wel.
Ik weet dat het een voorzichtige openingspost is, maar ik hou er rekening mee dat omdat het in dit geval om een belgisch bedrijf gaat ik hier misschien niet op mijn plaats zit........
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wanhoop
wanhoop
Beste leden,
Al een tijdje lees ik mee op dit forum, en vandaag heb ik me dan eindelijk maar eens aangemeld.
Als eerste moet ik erbij zeggen dat ik van Nederlandse afkom ben en nu in Belgie woon en een bedrijf heb.
Mijn bedrijf bestaat uit paarden.
Ik ben nu genoodzaakt de boeken neer te gaan leggen, maar ben zo bang voor wat er komen gaat. De spullen maken mij niet uit, maar de paarden wel.
Ik weet dat het een voorzichtige openingspost is, maar ik hou er rekening mee dat omdat het in dit geval om een belgisch bedrijf gaat ik hier misschien niet op mijn plaats zit........
Wat staat mij te wachten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32311-kan-niet-anders-meer-dan-de-boeken-neerleggen-en-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag