Deze website, zie http://t.co/iw7vmvq (naam niet noemen svp), biedt domeinnaam registratie en webhosting aan tegen voordelige tarieven met gegarandeerde service en kwaliteit.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb tot nu toe alles erop gericht om de website en de webserver snel te laten werken. De website draait op een eigen server, is zelf gemaakt en heeft een facturatiescript op de achtergrond.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Met succes domeinnamen en webhosting voor iedereen betaalbaar en toegankelijk maken. Ik hoop op tevreden klanten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik wil met de klanten meedenken en goede service en kwaliteit leveren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is het direct duidelijk wat ik aanbied?
Oogt de website professioneel? Of onbetrouwbaar?
Heb ik iets over het hoofd gezien wat van cruciaal belang is voor de website en mijn diensten?
Als je een webhosting pakket zou willen bestellen, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?
Als je een domeinnaam zou willen registreren, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?
Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hendrikse
hendrikse
Omschrijving van je concept:
Deze website, zie http://t.co/iw7vmvq (naam niet noemen svp), biedt domeinnaam registratie en webhosting aan tegen voordelige tarieven met gegarandeerde service en kwaliteit.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb tot nu toe alles erop gericht om de website en de webserver snel te laten werken. De website draait op een eigen server, is zelf gemaakt en heeft een facturatiescript op de achtergrond.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Met succes domeinnamen en webhosting voor iedereen betaalbaar en toegankelijk maken. Ik hoop op tevreden klanten.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Ik wil met de klanten meedenken en goede service en kwaliteit leveren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Is het direct duidelijk wat ik aanbied?
Oogt de website professioneel? Of onbetrouwbaar?
Heb ik iets over het hoofd gezien wat van cruciaal belang is voor de website en mijn diensten?
Als je een webhosting pakket zou willen bestellen, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?
Als je een domeinnaam zou willen registreren, zou je het hier doen? Zo niet, waarom niet?
Internetstad - Voor voordelige domeinnaam registratie en betrouwbare webhosting!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33148-wat-is-jouw-mening-over-deze-domeinnamenregistrar-en-webhosting-provider/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag