Ik heb een bureau dat AO/IC mensen detacheerd in gemeenteland. AO/IC staat voor Administratieve Organisatie & Interne Controle. Door de bezuinigingen lopen de inkomsten bij de gemeenten fors terug en en zijn externen de eerste waarop bezuinigd wordt.
Nu heb ik de beschikking over een aantal mensen die minimaal 20 jaar AO/IC ervaring in het bedrijfsleven hebben opgedaan. Deze mensen wil ik tegen een zeer scherp tarief wegzetten (denk hierbij aan een korting van rond de €30% t.o.v. de reguliere tarieven.
Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een marketing actie die dit geheel kan ondersteunen. Het wil me echter maar niet lukken om met een origineel idee te komen.
Mailing versturen? Slogans:
• Bezuinigingen? Wij bezuinigen met u mee!
• Senioriteit voor een junior prijsje!
• Is uw doelstelling om 20% te bezuinigen? Wij geven u 30% korting!
• ?
Gimmick versturen?
• ?
Misschien heeft iemand nog een origineel idee idee?
Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Olaf
Olaf
Ik heb een bureau dat AO/IC mensen detacheerd in gemeenteland. AO/IC staat voor Administratieve Organisatie & Interne Controle. Door de bezuinigingen lopen de inkomsten bij de gemeenten fors terug en en zijn externen de eerste waarop bezuinigd wordt.
Nu heb ik de beschikking over een aantal mensen die minimaal 20 jaar AO/IC ervaring in het bedrijfsleven hebben opgedaan. Deze mensen wil ik tegen een zeer scherp tarief wegzetten (denk hierbij aan een korting van rond de €30% t.o.v. de reguliere tarieven.
Nu ben ik eigenlijk nog op zoek naar een marketing actie die dit geheel kan ondersteunen. Het wil me echter maar niet lukken om met een origineel idee te komen.
Mailing versturen? Slogans:
• Bezuinigingen? Wij bezuinigen met u mee!
• Senioriteit voor een junior prijsje!
• Is uw doelstelling om 20% te bezuinigen? Wij geven u 30% korting!
• ?
Gimmick versturen?
• ?
Misschien heeft iemand nog een origineel idee idee?
Vraag en aanbod van Off market residentieel vastgoed (woningen en appartementen) komt samen in deze Facebook groep
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33743-ludieke-originele-marketing-inspiratie-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag