Higherlevel mist iets...

Aanbevolen berichten

Ik lees nu inmiddels regelmatig higherlevel en dat is niet zonder reden. Ik vind hier veel informatie voor mijn eigen onderneming en lees met plezier de columns. Daarnaast valt er een vraag en aanbod gedeelte bespeuren, interessante links en oneliners. Kortom, tekst genoeg om dagelijks tijd aan te spenderen. Ik mis echter iets: een vette strip of illustratie om de site iets op te leuken en te laten zien dat ondernemers geen grijze zakenmuizen zijn. Benieuwd of ik hier de enige in ben.

 

Mocht er nu een enorme behoefte bestaan naar een x-dagelijkse strip dan bied ik me bij deze aan om higherlevel hiervan te voorzien. Eén maar: Tekenen is geen probleem, alleen het bedenken van een plot kost me onredelijk veel tijd.

Het lijkt me dus leuk om samen met één of twee anderen die zichzelf grappig achten (ja, dat is lastig he!) rond de tafel te zitten en tot een superstrip te komen die hier tot zijn recht komt.

 

Zou hier animo voor zijn en zo ja, wie meldt zich dan als schrijver? (kan ook bij mij persoonlijk!)

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie

Voorstel. Creëer een character, voor mijn part Startman. Geef 'm een opinie en gebruik dit startemenneke om cartoonesk commentaar te geven in de vorm van illustraties in lopende debatten. Ik wil wel meedoen in een Startmanteampje dat suggesties doet. Eerste suggestie: een Startman die studenten attendeert op het bestaan van zoekmachine. Use The Fucking Search Engine!

 

(oeps, excuse my language)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Top cool, dit wil ik al een hele tijd. Maar lack of budgets, time and aspiration heeft er altijd een stokje voor gestoken. Ik ben zeker niet grappig (om funny te doen ben ik altijd gedwongen om mezelf voor lul te zetten) maar met wat aanscherping van TWA moeten we er komen.

 

Nadeel is dat om de tafel zitten met mij een dure hobby wordt. Kunnen we het ook digitaal afhandelen?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Nadeel is dat om de tafel zitten met mij een dure hobby wordt. Kunnen we het ook digitaal afhandelen?

 

Ja hoor, graag zelfs!

 

Inspringen op goed lopende discussies en aktualiteiten die te maken hebben met ondernemerschap lijken mij goede inspiratiebronnen en hoeven derhalve weinig tijd te vergen.

 

Ik zal eerst even afwachten of er nog meer van zulke enthousiaste reacties komen en aan de hand daarvan even contact met jullie zoeken. Als ik hierna alleen maar afkeurende replies krijg is het misschien minder zinvol om hier aan te werken.

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie

Ik ben ook voor. Beelden zeggen meer als woorden, dus ook voor ondersteuning van bepaalde topics, grappig bedoeld of 'zakelijk' getekend, zeer bruikbaar!

 

Qua ideeën wil ik altijd wel meedenken, maar verplicht meedoen dat heeft geen zin. De ideeën komen en gaan weer, dus het is even bij de juiste golf de pen... ehh... e-mail pakken en het idee versturen. Maar dat zullen wel meer mensen hebben.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Okay, voor de categorie Studie & School.

 

Startmenneke meldt zich bij de bieb: "Waar staan de businessplannen?"

 

Startmenneke bij de ijscoman: "Mag ik uw marketingplan kopiëren?'

 

Startmenneke bij de bank: "Kan ik een half miljoen lenen?"

 

Startmenneke op de business-club: "Maar ik heb al een website."

 

Startmenneke op de golfbaan: "Collaboration, is dat niks voor u?"

 

Startmenneke ontmoet andere starter: "Veertig, en dan nog beginnen?"

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Doubleart een reusje voor je!

weet ik gelijk wie ik in moet huren voor artwork ;D slimme starter ben je !

"Startman", he lacks business but doesn't lack ideas.

 

Je kunt nog een antagonist (anti-held) maken en natuurlijk een mascotte. Dat zal wel een dier worden.

 

 

doe wat alleen jij kan doen

Link naar reactie

Doubleart een reusje voor je!

weet ik gelijk wie ik in moet huren voor artwork ;D slimme starter ben je !

"Startman", he lacks business but doesn't lack ideas.

 

Haha yeah! Ach, draag ik toch op mijn eigen manier een steentje bij...

 

Je kunt nog een antagonist (anti-held) maken en natuurlijk een mascotte. Dat zal wel een dier worden.

 

Tja, het liefst teken ik een uitgerangeerde, alcohol-en drugsverslaafde ex-superheld die (ongelukkig) getrouwd is met een dikke negering. Ik vrees alleen dat dit het imago van HL niet ten goede komt.

www.booreiland.nl | Graphique très chic!

Link naar reactie
Mocht er nu een enorme behoefte bestaan naar een x-dagelijkse strip dan bied ik me bij deze aan om higherlevel hiervan te voorzien.

 

ik ben bang dat ik dan maar de advocaat van de duivel moet spelen... er is eerder een discussie geweest over meer columns, hieronder een link. toen verschilden de meningen ook. ik denk dat het forum centraal moet staan en dat alle overige toeters en bellen leuke initiatieven zijn, maar niet veel toevoegen. ik zou het dus niet doen, steek liever je energie en dat van de andere admins in het forum.

 

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=9;action=display;threadid=3768;start=0

 

ps: je tekenkwaliteiten zijn super

Link naar reactie

 

ik denk dat het forum centraal moet staan en dat alle overige toeters en bellen leuke initiatieven zijn, maar niet veel toevoegen. ik zou het dus niet doen, steek liever je energie en dat van de andere admins in het forum.

 

Helemaal mee eens.....

Reusje erbij!

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

De aandacht moet zeker uitgaan naar het forum, dat is waar de kennis zit. Maar om het aantrekkelijk te houden voor de oude garde kunnen toeters en bellen eromheen wel zo leuk zijn. Ik bedoel je hoeft het niet te lezen natuurlijk, het is gewoon een keuze optie op de website.

 

Wat mij betreft: Leuk!

Wat satire erin, humor mooi.

 

Zo lang er mensen zijn die er tijd en moeite aan willen besteden is het toch leuk, dan zie ik het bezwaar niet zo.

 

 

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.