Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
Geregeld worden hier op Higherlevel posts verwijderd topics gesloten. Daar zijn zeker goede redenen voor, dus in zoverre kan ik het goed begrijpen. Echter als het uitdraait op een soort internetcensuur kleven er wel nadelen aan. Daarom lanceer ik het voorstel om als het hier niet op Higherlevel past, het op een nieuw soort forum Lowerlevel te zetten. Serieuze Higherlevelleden hoeven zich er niet meer aan te ergeren. En degenen die er toch nog op willen reageren kunnen er toch nog mee verder op een andere plaats. Zo worden er bij beide groepen frustraties voorkomen. Dat lijkt mij beter voor de sfeer.
Aanleiding is de net gesloten topic dat het meldpunt Overlast Oost-Europeanen van een bepaalde politicus slecht is voor de Nederlandse export daar naar toe. Daar wilde ik op reageren, maar dat kon niet meer. Dat vind ik erg jammer.
( Mijn reactie was:
Ik ben bevriend met veel Oost Europeanen, die gevlucht zijn vanwege verschrikkelijk racisme daar. Dat muren rondom zigeunerkampen gebouwd worden is nog de" lichtste" vorm. In Rusland worden Kaukasiers en alle mensen met een donker uiterlijk regelmatig aangevallen. Etnische Hongaren worden in Roemenie nog altijd als tweede rangsburgers beschouwd. Etnische minderheden moeten bepaalde wijken mijden uit lijfsbehoud. Politie die niet optreedt tegen racistisch geweld. En Oost Europese en ook Russische politici die ongestraft de meest verschrikkelijke dingen over minderheden mogen rondbazuinen. Daar zijn ALLE Nederlandse politici nog heilig bij.
Laat mij niet lachen dat Oost Europese regeringsleiders ons de les willen lezen over racisme.
Hierbij wil ik wel aan toevoegen dat de Europese Unie actief probeert wat te doen aan deze discriminatie van minderheden in Oost Europa samen met de regeringen daar.)
De voornaamste reden dat ik deze reactie hier toch plaats, is dat Higherlevel- leden en andere zakenmensen, die op zakenreis gaan, toch gewaarschuwd zijn voor dit soort excessen, die ook op andere plaatsen in de wereld helaas voorkomen.
Je wilt niet op grond van jouw uiterlijk worden aangezien voor een lid van een ethnische groep in een onrustig land.)