Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
1. Vrouwen
2. Drugs
3. Gokken
Als je deze 3 in controle kunt houden , zal de weg voor grote deel al open zijn voor jou als ondernemer. Ik heb gisteren een collega ondernemer gesproken die had in 2010 en paar jaar ervoor genoeg een bedrijf die goed verdiende. In 2011 is die failliet gegaan vanwege de crisis. En in 2012 heeft die weer een bedrijf die nog geen winst draait.
En omdat hij gescheiden is met zijn ex vrouw , heeft zij een rechtszaak geopend waarbij zij die heeft gewonnen. En die collega ondernemer moet nu de komende 12 jaar , iedere maand 2600 euro netto aan zijn ex vrouw betalen. Dus kortom , het is game over met hem.
Daarom dacht ik van dat het misschien goed zou zijn dat mensen dit kunnen lezen. Die 3 dingen blijven , volgens mij , de gevaarlijkste dingen voor een man/ondernemer.
Ik heb dit topic bij de gedeelte off topic gezet omdat het volgens mij , redelijk off-topic is.
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels