Mijn naam is Riccardo 36 jaren jong uit het mooi gelegen Drenthe.
Nu zit ik in de situatie dat ik een polyester sloepen fabrikant wil overnemen en op dit moment bezig ben met een ondernemingsplan.
Zelf kom ik niet uit de polyester wereld en bij de overname zit een afgesproken inwerkperiode toch kan ik alle hulp van buitenaf gebruiken en dan vooral hoe ik mijn klant bereik.
Vragen zoals:
Hoe zit het klantenbestand in elkaar?
Waar kan ik mijn klanten vinden?
Hoe vind mijn klant zijn sloep?
Wat zijn de criteria voor het aanschaffen van een sloep waar let je op?
Hopenlijk zijn hier ondernemers die zelf een sloep hebben die mij enig inzicht in hun gedachtengang willen geven.
Ook ben ik op zoek naar een ervaren ondernemer(s) die bekend is met polyester of met sloepen .
Een ondernemer die mij af en toe met wijze raad van dienst kan zijn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rjonker
rjonker
Hallo medeondernemers
Mijn naam is Riccardo 36 jaren jong uit het mooi gelegen Drenthe.
Nu zit ik in de situatie dat ik een polyester sloepen fabrikant wil overnemen en op dit moment bezig ben met een ondernemingsplan.
Zelf kom ik niet uit de polyester wereld en bij de overname zit een afgesproken inwerkperiode toch kan ik alle hulp van buitenaf gebruiken en dan vooral hoe ik mijn klant bereik.
Vragen zoals:
Hoe zit het klantenbestand in elkaar?
Waar kan ik mijn klanten vinden?
Hoe vind mijn klant zijn sloep?
Wat zijn de criteria voor het aanschaffen van een sloep waar let je op?
Hopenlijk zijn hier ondernemers die zelf een sloep hebben die mij enig inzicht in hun gedachtengang willen geven.
Ook ben ik op zoek naar een ervaren ondernemer(s) die bekend is met polyester of met sloepen .
Een ondernemer die mij af en toe met wijze raad van dienst kan zijn.
Met vriendelijke groet
Riccardo
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38440-starter-sloepenfabrikage/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag