Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XiaoDi
Ik weet al wat mijn logo gaat worden.
Als ik een zwevend tapijt zou maken, dan zou het een tekening van een zwevend tapijt worden met een paar kinderen erop, en wolken en bomen op de achtergrond.
Het zwevend tapijt laat het product duidelijk zien, de kinderen maken het menselijk/humanistisch, de natuurlijke achtergrond symboliseert mijn milieubewustzijn.
Voordelen:
[*]In één oogopslag duidelijk waar het bedrijf voor staat
[*]Heel herkenbaar
[*]Na de eerste impressie wordt het logo al onthouden
Het logo wordt gebruikt in de brievenhoofden en online communicatie, wat tegenwoordig in full-colour en hoge resolutie kan, dus technische beperkingen zijn er ook niet.
Ik zie geen nadelen. Waarom doen niet alle bedrijven iets soortgelijks? En wie weet voorbeelden van bedrijven die het wel op deze, superieure, manier doen?
Voor degenen met een deja vu: Wat betekent het logo van dit forum?