Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
melissavalkenburg
melissavalkenburg
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels sinds 2007 ondernemer, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Als zzper huur ik me zowel voor grote als kleine opdrachten uit.
Ik heb me uit laten huren voor een opdracht van slechts € 5.
Iedere kleine klant kan later een grote klant worden is mijn motto hierin.
Alleen ontstaan er al vanaf het begin problemen.
Mijn klant mailt mij een opdracht door terwijl ik in bespreking zit met een andere potentiële klant..
Ik check tijdens een gesprek uiteraard geen e-mail.
Vervolgens zie ik bij terugkomst 20 mailtjes (niet overdreven).
De een is nog bedreigender dan de ander.
Het kwam er op neer dat ik een slechte zpp'er was dat ik niet binnen 1 uur reageer.
Het ging echt om 1 uur en geen dagen.
Ik heb vanuit het oogpunt klant is koning de beste man proberen uit te leggen dat ik in bespreking zat.
Vervolgens heb ik hem gemeld dat ik direct voor hem aan de slag zou gaan.
Ik krijg een mail terug dat hij het dan wel binnen 30 min verwacht.
Op het moment dat ik de opdracht terug mail wordt ik gebeld door de beste man waar de opdracht blijft.
Nou in uw postvak in.
Dit is vervolgens klaar en afgerond tot afgelopen nacht.
Ik ben 4x gebeld door deze meneer in kwestie en mijn mail zat vol berichten.
Hij had bedacht dat hij vannacht nog een tekst nodig had en hij werd kwaad dat ik deze niet lever.
Ik ben er nu echt helemaal klaar mee en begin zelfs kwaad te worden.
Ik snap dat de klant koning is, maar ik wil niet op zo'n manier gecommandeerd worden.
Het punt is alleen dat hij op een forum zit waar ik tientallen positieve referenties heb staan.
Met 1 klik heb ik een negatieve en ik wil toch echt van deze man af.
Hoe pak ik dit het beste aan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39182-legercommandant-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
21 antwoorden op deze vraag