Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Naar aanleiding van een bericht van Entrepeneur, leek het me leuk om eens te kijken wat de leden van HL doen om geconcentreerd te blijven werken. We zitten vast allemaal wel eens een lange avond te werken om administratie of offertes optijd af te krijgen.
Als ik voor een langere tijd achter de pc aan het werk ben dan zet ik altijd een film aan. Dit moet een film zijn die ik al eerder heb gezien en hij moet in het engels zijn. Op die manier kan ik geconcentreerd aan het werk blijven. Ik heb het ook met muziek geprobreerd, maar dan gebeurt er toch teveel om mij heen wat voor afleiding zorgt.
Ik werk op een pc met 2 schermen dus ik zie het andere scherm met de film steeds in mijn ooghoek.